Η κυριαρχούσε στην αγορά των smartphones το προηγούμενο διάστημα, την ώρα που ένας εκ των αντιπάλων της, η , δεχόταν έντονο πόλεμο από τις Η.Π.Α. χάνοντας έδαφος και σε άλλες αγορές.

Παρά ταύτα – και αυτό είναι πραγματικά εντυπωσιακότατο – η Huawei όχι απλά ανταπεξήλθε, αλλά κατάφερε κάτι που ίσως φαινόταν αδύνατον πριν από μερικούς μήνες:

Είναι αυτή στην πρώτη θέση παγκοσμίως, ως το κορυφαίο brand σε πωλήσεις έξυπνων κινητών τηλεφώνων!

Φυσικά μεγάλο ρόλο σε αυτή τη διάκριση έπαιξε η εγχώρια εκτίναξη των πωλήσεών της. Έτσι, για το δεύτερο τρίμηνο του 2020, η Huawei πούλησε 55,8 εκατ. κινητά σε όλο τον κόσμο!

Το αντίπαλο δέος, η Samsung, έφτασε τα 53,7 εκατ.. Το επίσης εντυπωσιακό είναι ότι τα 2/3 των πωλήσεων της Huawei προέρχονται από την εγχώρια αγορά.

Οι Κινέζοι το έχουν πάρει πατριωτικά λοιπόν και προτιμούν συνεχώς συσκευές της Huawei, η οποία μαζί με τη θυγατρική της την Honor, έχουν περίπου το 50% της Κινέζικης αγοράς δικό τους!

Το ακριβές ποσοστό της Huawei είναι στα 46% και είναι μεγαλύτερο ακόμα κι αν προσθέσουμε το μερίδιο των Vivo, Oppo και Xiaomi στην Κίνα! Τέτοιο ποσοστό ουδέποτε είχε η Huawei!

Επιπλέον, σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις της Huawei (σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα) έπεσαν μόλις κατά 5%, την ώρα που η Samsung έβλεπε πτώση της τάξης του 30%!

Πρόσφατα, η Huawei ανακοίνωσε ότι τα έσοδά της για το πρώτο μισό του 2020 αυξήθηκαν κατά 13,1% σε σχέση με πέρυσι, με την εταιρεία να τα πηγαίνει πολύ καλά παρά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19.

Θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε αν η Huawei θα καταφέρει να κρατήσει την πρώτη θέση και με το πέρας του τρίτου τριμήνου της φετινής χρονιάς.

Την ίδια ώρα η Samsung ετοιμάζει «αντεπίθεση» με μερικά premium smartphones που θα παρουσιάσει εντός των επόμενων ημερών, ενώ σταδιακά λανσάρει και νέες mid-range συσκευές στην προσπάθειά της να επιστρέψει στην κορυφή.

0 0 vote
Article Rating
Παρακολουθήστε τα σχόλια
Ενημέρωση για
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments