Apple Pippin. Η Gaming κονσόλα που η Apple θέλει να ξεχάσει.

0

Η Apple είναι πλέον γνωστή λόγω των κινητών αλλα και των πανέμορφων Desktop και φορητών υπολογιστών της, έχει όμως στην ιστορία της μια μαύρη σελίδα που έχει να κάνει με το Gaming!

Σήμερα θα σας συστήσω σε όσους δεν το ξέρετε, το Apple Bandai Pippin! Δυστυχώς για την Apple, το όνομα της ς δεν ήταν το μόνο που έκαναν λάθος!

Ας γυρίσουμε λοιπόν στη δεκαετία του 90, μια από τις πιο σημαντικές δεκαετίες για το Gaming αφού είναι η εποχή που το home gaming έκανε άλματα από τα 8 στα 64bit μέσα σε λίγα χρόνια.

Οι μεγάλες κυρίες του Gaming προσπαθούσαν να ανέβουν στην κορυφή, και , Nintendo και Sega βρισκόντουσαν σε συνεχή Software και Hardware πόλεμο για να καταφέρουν να προσεγγίσουν το κοινό που ολοένα και αυξανόταν.

Κάπου στα μέσα της δεκαετία η Apple αναθέτει στην Bandai να δημιουργήσει μια κονσόλα-media player εφοδιασμένο με CD ROM και το ειδικά τροποποιημένο λογισμικό της Apple, Pippin, με σκοπό να μπεί στην αγορά, προσφέροντας έναν χαμηλού κόστους υπολογιστή που θα μπορούσε να παίζει από το CD ROM, και θα συνδεόταν στις τηλεοράσεις μέσω καλωδίου A/V.

H συσκευή κυκλοφόρησε αρχικά στην Ιαπωνία με το όνομα Pippin ATMARΚ, και αργότερα στην Αμερική με άλλο όνομα όμως: Pippin @World

Μεταξύ μας τώρα, με όνομα που περιλαμβάνει “Pippi”, οι μόνοι που κατάφεραν να κάνουν καριέρα, ήταν η Πίπη η φακιδομύτη, και ο Peregrin Took.

Η Apple δοκίμασε να κατακτήσει την αγορά κ καινοτομώντας και μη θέλοντας να ακολουθήσει την πεπατημένη με τους αναλογικούς μοχλούς που είχαν αρχίσει να κάνουν την εμφάνιση τους επιλέγει να εφοδιάσει το χειριστήριο της κονσόλας “applejack ” το οποίο θυμίζει έντομα boomerang ένα trackball στη μέση!

Εκτός της αποτυχημένης αυτής έμπνευσης στο χειριστήριο του Pippin υπάρχει ένα Dpad αλλα και 4 κουμπιά που προσπάθησαν αλλα δεν κατάφεραν να μετριάσουν την κατάσταση.

Στη πλευρά του Software, σας έχω μια έκπληξη, και αυτή δεν είναι οι 18 διαφορετική τίτλοι που συνόδευσαν την κονσόλα στην κυκλοφορία της, αλλα η ύπαρξη της τριλογίας Marathon, η οποία ήταν η πρώτη τριλογία που περιλάμβανε τα Marathon, Marathon: Durandal και Μarathon Infinity, τα οποία δημιούργησε η γνωστή σε όλους μας Bungie (η οποία εξαγοράστηκε απο τη Sony στις αρχές του 2022)!

Ακόμα και η δημιουργός των Halo όμως δεν ήταν αρκετή για να σώσει την συσκευή της Apple από τη λήθη, και μόλις 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία της σε Ιαπωνία και Αμερική, το 1997 η παραγωγή σταμάτησε.

Το Pippin με όλα τα περιφερειακά του

Ο σημαντικότερος λόγος της αποτυχίας είχε να κάνει όπως φαντάζεστε με την τιμή, αφού ούτε λίγο ούτε πολύ θα έπρεπε να πληρώσετε κάτι παραπάνω από 650 δολάρια για να την αποκτήσετε. Και αν λάβουμε υπόψιν ότι μιλάμε για τη δεκαετία του 90, σε σημερινά δεδομένα θα έπρεπε να ξοδέψετε σχεδόν 1000 δολάρια. Oh wait… όχι, η τιμή είναι φυσιολογική για Apple, λάθος μου!

Ο δεύτερος λόγος που το Pippin δεν είδε ήλιου φώς, ήταν η ελάχιστη υποστήριξη από εταιρίες με αποτέλεσμα τα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν να ήταν ελάχιστα.

Μ'αυτά και μ ‘αυτά στην αγορά πρόλαβαν να βγούν μόλις 100.000 συσκευές απο τις οποίες πουλήθηκαν λιγότερες από τις μισές(42.000).

Αν λοιπόν αναρωτιέστε γιατί η Apple δεν φαίνεται και πολύ πρόθυμη να μπει στην αγορά των κόνσολών, η απάντηση κρύβετε στο παρελθόν της.

 

Hardware

  • 66MHz PowerPC 603 RISC microprocessor
  • Superscaler, three instructions per clock cycle
  • 8KB data and 8KB instruction caches
  • IEEE standard single and double precision Floating Point Unit (FPU)
  • 6MB combined system and memory, advanced architecture
  • Easy memory expansion cards in 2, 4 and 8MB increments
  • 128K SRAM store/restore backup
  • 4X CD-ROM drive
  • Two high-speed serial ports, one of which is GeoPort(TM) ready
  • PCI-compatible expansion slot
  • Two ruggedized ADB inputs
  • Supports up to four simultaneous players over Apple Desktop Bus (ADB)
  • Will support standard ADB keyboards and mice with connector adapters

Video

  • 8-bit and 16-bit video support
  • Dual frame buffers for superior frame-to-frame animation
  • Support for NTSC and PAL composite, S-Video and VGA (640×480) monitors
  • Horizontal and vertical video convolution

Audio

  • Stereo 16-bit 44kHz sampled output
  • Stereo 16-bit 44kHz sampled input
  • Headphone output jack with individual volume control
  • Audio CD player compatibility

Software

  • Runtime environment derived from Mac(TM)OS
  • PPC native version of QuickDraw(TM)
  • Reduced system memory footprint (computer specific features removed)
  • Disk-resident System Software stamped on CD-ROM with title
  • System boots off of CD-ROM
  • Pippin System Software upgrades released through CD-ROM stamping operations
  • 68k
  • Macintosh Toolbox intact

[Wikipedia Το Site για το PippinMarathon ]

Aggelos Pap
Aggelos Pap

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τη συσκευή σας, ή κάποια ερώτηση για το Android μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου

Σχολιάστε πρώτος

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Angroid.gr
Logo