[#BlackFriday] ΜΠΑΜ! Redmi Note 8 και Note 8 PRO από 127€!

0

Ένα τριήμερα ΦΩΤΙΑ ξεκίνησε σήμερα και θα ολοκληρωθεί το Σάββατο στις 30 του μήνα.

Μέχρι τότε θα ισχύουν και τα παρακάτω κουπόνια για δυο κινητά από τα καλύτερα που μπορείτε να αποκτήσετε αυτό το διάστημα!

Ειδικά το Redmi Note 8 Pro, με την 6.53″ οθόνη FHD+ ανάλυσης, και τον Mediatek Helio G90T στο εσωτερικό του!

Στην πλάτη του θα βρείτε τον πρώτο αισθητήρα 64MP της Samsung, με 3 ακόμα κάμερες (8MP+2MP+2MP) ενώ στο notch υπάρχει μια κάμερα 12MP.

Μεγάλη μπαταρία, πολύ καλές τιμές και για τις δυο εκδόσεις, οι οποίες είναι global και έχουν κανονικά την Β1, Β20 και Β7.

Αλλά και το απλό Redmi Note 8 έχει τα δικά του «όπλα», τις χάρες του για να το προτιμήσετε.

Επί της ουσίας μιλάμε για ένα Redmi Note 7 με δυο παραπάνω κάμερες και οθόνη 6,3’’ με σταγόνα Notch, Full HD+ ανάλυση και επίστρωση απο Gorilla Glass 5.0.

Στο εσωτερικό του, υπάρχει ο Snapdragon 665, ο επεξεργαστής του MiA3 δηλαδή με οκτώ πυρήνες στα 2.0Ghz, την Adreno 610 και 3GB ή 4GB RAM ανάλογα την έκδοση που θα επιλέξετε.

Και στις δύο περιπτώσεις η ενσωματωμένη μνήμη που είναι είτε 32 είτε 64GB, έχει δυνατότητα επέκτασης μέσω MicroSD.

Στην πλάτη του Redmi Note 8 θα βρείτε 4 αισθητήρες: τον κεντρικό 48MP, τον υπερευρυγώνιο 120° στα 8MP και δύο ακόμα στα 2MP, με τον έναν να είναι αισθητήρας βάθους, και ο άλλος για Macro.

Μέσα στο Waterdrop notch θα βρείτε μια κάμερα 13MP.

Οπως και τα υπόλοιπα κινητά της σειράς, έτσι και το Redmi Note 8 έχει πολύ καλή αυτονομία χάρη στην μπαταρία 4000mAh στο εσωτερικό του, με ταχεία φόρτιση μέσω QC 3.0 στα 18W.

Αρπάξτε τα όσο ισχύουν τα κουπόνια:

Banggood

Στις τιμές ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται η Priority Direct Mail αποστολή ενώ τα κουπόνια ισχύουν μέχρι και 30 Νοεμβρίου.

Gearbest

 

 

 

Nikos Ber
15 Comments
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Add your review
  1. Δεν ξέρω γιατί θα πρέπει να τα πάρει κάποιος από Κίνα, εφόσον υπάρχουν καταστήματα στην Ελλάδα που πουλάνε σε παραπλήσιες τιμές. Και χωρίς τεράστια αναμονή και με μεγαλύτερη εγγύηση. Εγώ παρέλαβα το redmi note 8 pro 64 gb πριν 3 μέρες, σε άψογη κατάσταση, με τελική τιμή 198€, μαζί με μεταφορικά. Στο gearbest έχει 180, + μεταφορικά, + θα σας ζητήσουν έξτρα ασφάλεια…οπότε έρχεται στα ίδια χρήματα πάνω κάτω… Και η δική μου πρωσοπικη εμπειρία από το gearbest είναι η χειρότερη…

    • Γιατι ελεύθερη αγορά είναι, οπότε γιατι όχι; Η έξτρα ασφάλεια ειναι προαιρετική, δεν την μετράς στην τιμή,τα μεταφορικά σπανίως είναι πάνω απο ευρώ, οπότε τα 20€ διαφοράς αυτά, για εσένα να μην αξίζουν τον κόπο, ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ομως, πίστεψέ με παίζει. Για την ακρίβεια το 128άρι έχει σχεδόν 30€ διαφορά. Το 20-22% της τιμής του.

      Γιατι να μην το πάρει κάποιος απ’εξω που δεν τον πειράζει και περιμένει, και ΔΕΝ έχει κακή εμπειρία απο Gearbest?

  2. Που βρίσκουμε αυτές τις τιμές στην Ελλάδα;

    • δεν τις βρίσκουμε! είναι μόνο για αγορές στο εξωτερικό. άλλο ένα τέχνασμα παραπληροφόρησης για να δεσμεύσουν τα λεφτά σου και να σου στείλουν κινητό αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητας. Τα περισσότερα είναι μαϊμού. Όταν το παραλάβεις μπορεί να γράφει επάνω Xaomi αντί για Xiaomi!!!

      • Εμείς λοιπόν δεν είμαστε Κινέζοι, είμαστε Ευρωπαίοι, γιατί να μας στείλουν μαιμου;;;

        • Aggelos Pap 28/11/2019 at 11:02

          Ρε Άλεξ; Πλάκα έκανα, και βέβαια δεν στέλνουν μαϊμού, γνησιότατα και σφραγισμένα έρχονται

        • mparmpadreas 29/11/2019 at 00:08

          φουλ “γνησιότατα”!!! το 2014 είχα παραγγείλει το THL W100s (αρκετά καλό για την εποχή του) σε μια αντίστοιχη ιστοσελίδα, προπλήρωσα 103€ και τελικά μου έστειλαν σφραγισμένο κουτί που περιείχε τηλέφωνο που έγραφε TCL W100s!!! όσα μηνύματα και να έστειλα δεν πήρα ποτέ τα λεφτά μου πίσω.
          Επίσης θα ήθελα να μάθω αν είναι ελαττωματικό το τηλέφωνο που θα απευθυνθεί κανείς! Θα το στείλεις πίσω? Θα το επισκευάσεις στο επίσημο service που δεν υπάρχει στην Ελλάδα? Είστε πολύ ωραίος τύπος κύριέ μου!!!

        • Aggelos Pap 29/11/2019 at 00:17

          Δεν ξέρω απο που ψωνίσατε το 2014 το THL και σας ήρθε TCL, αλλα απο κατάστημα της προκοπής δεν ήταν.

          Επίσης δεν ξέρω πως πληρώσατε, και αν σας είχε πιάσει το καουμπόικο πληρώνοντας απευθείας με κάρτα σε ένα άγνωστο κατάστημα στην άλλη άκρη του κόσμου, χωρίς τη σιγουριά του Paypal, που επανειλημμένως έχω ΤΟΝΙΣΕΙ τη χρησιμότητά του, αφού με τη βοήθεια του θα είχατε λύσει το πρόβλημα σε δυο μερούλες.

          Αν ειναι ελαττωματικό θα το στείλετε στο κατάστημα που το αγοράσατε, για το ένα έτος που διαρκεί η εγγύηση του, οπως θα κάνατε και σε ένα κινητό που έχετε αγοράσει από την Ελλάδα.

          Γιατί να υπάρχει Service για συσκευές σαν την THL που ΔΕΝ εισάγονται επίσημα στη χώρα μας; Επειδή βολεύει εσάς;

          Αγοράσατε απο άγνωστο κατάστημα, άγνωστη συσκευή, πληρώνοντας απευθείας με κάρτα, και προσπαθείτε να προειδοποιήσετε ποιον, για τι; Αν μη τι άλλο όσοι παρακολουθούν αυτό το Blog δε θα έκαναν τέτοια χαζομάρα.

          Είμαι πολύ ωραίος τύπος όντως, αλλα σας ευχαριστώ που το τονίζετε και εσείς, για να μη φαίνομαι αυτάρεσκος

          Οι αγορές απο Κίνα, δεν είναι για όλους, προφανώς δεν είναι για εσάς. Το τσουβάλιασμα όμως δεν οδηγεί πουθενά.

        • mparmpadreas 29/11/2019 at 09:11

          Gearbest. Αν ψάξω λίγο στα παλιά e-mail μου, ίσως βρω και τον αριθμό παραγγελίας. Πάντως είχα φωτογραφίσει το τηλέφωνο, είχα στείλει τις φωτογραφίες στον πωλητή και στο info του Gearbest και δεν αναγνώριζαν τίποτα. Μόνο αυτοματοποιημένα μηνύματα. Και ναι η πληρωμή είχε γίνει μέσω paypal.
          Παρόμοιο μου είχε συμβεί και στο ebay, όπου πλήρωσα κανονικά για το samsung s600, το τηλέφωνο δεν έφτασε ποτέ. Ευτυχώς το ebay μου έκανε αποδέσμευση των χρημάτων, όμως για 3 μήνες τα λεφτά μου ήταν δεσμευμένα από έναν κινέζο. Οπότε πλέον πάω μόνο στη safe λύση των ελληνικών καταστημάτων.
          Επίσης, όταν αναφέρθηκα σε service δεν εννοούσα για το thl, αλλα για τα XIAOMI. Ακόμη και αυτού του μεγέθους οι εταιρίες δεν έχουν επίσημο service, αλλά το τηλέφωνο το επισκευάζουν οι έλληνες τεχνικοί του εκάστοτε καταστήματος. Λίγο να ψάξει κανείς στις αξιολογήσεις των καταστημάτων διαπιστώνει το πρόβλημα που υπάρχει. Πόσο μάλλον όταν ο πωλητής βρίσκεται αρκετές χιλιάδες km μακρυά και τα παίζει να μην γνωρίζει λάξη αγγλικά.
          Οφείλω να επισημάνω, ότι στην αρνητική κριτική που έκανα στο αρχικό μου μήνυμα δεν ήταν ευγενικό να δεχτώ απάντηση με τέτοιου είδους ειρωνία. Ξέρετε, ο κόσμος δεν είναι όμορφα και αγγελικά πλασμένος και όσο κάτι και αν φαίνεται τέλειο, πολλές φορές έχει κι’ αυτό τα προβλήματά του (αναφέρομαι στις online αγορές από το εξωτερικό). Ίσως να είμαι η μοναδική εξαίρεση, αλλά δεν μου απαγορεύει κανείς να εκφράζω την αρνητική εμπειρία μου με αυτές τις αγορές. Έχω αγοράσει πολλά πράγματα μέσω ebay. Άλλα ήρθαν, άλλα όχι. Μερικά ήρθαν προβληματικά και οι πωλητές ήταν ευγενικοί και αντικατέστησαν το προϊόν. Άλλοι όχι. Επέστρεψα το προϊόν και το ebay έκανε επιστροφή χρημάτων. Όμως για αγορά τηλεφώνων είμαι πολύ επιφυλακτικός!
          Συγγνώμη για τη φλυαρία μου! Απλά ήθελα να εκφράσω την αρνητική εμπειρία μου.

        • Aggelos Pap 29/11/2019 at 09:43

          Αν είχατε πληρώσει με Paypal, απο Gearbest και αγοράσατε άλλο κινητό, παραλάβατε άλλο, ΚΑΙ ΧΑΣΑΤΕ τα χρήματα σας, συγνώμη κιολας, αλλα δεν ξέρετε να χρησιμοποιείται ΟΥΤΕ το ένα ΟΥΤΕ το άλλο.

          Οταν παίρνω την Cosmote η πρώτη απάντηση ειναι αυτοματοποιημένα μηνύματα. Αυτό σημαίνει οτι η εταιρία δεν έχει Support?

          H Xiaomi έχει κανονικότατα επίσημο Service στη χώρα μας, που φυσικά δεν επισκευάζει/αντικαθιστά δωρεάν συσκευές που δεν έχουν εισαχθεί επίσημα. Γιατι θα έπρεπε να το κάνει; Αν πάρετε κινητό παράπλευρης εισαγωγής, το μόνο λογικό ειναι να ζητάτε την εγγύηση απο το κατάστημα που το πήρατε.

          Ποιος είπε οτι οι αγορές απο εξωτερικό, και ΔΗ ΑΠΟ ΚΙΝΑ, είναι εύκολες; Η απλές; η απροβλημάτιστες; Έχετε δει γραμμένο αυτό το πράγμα εδω μέσα πουθενά; Μόλις 2 γραμμές πιο πάνω απάντησα σε εσάς οτι οι αγορές απο την Κίνα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Το αν το δοκιμάζουν όλοι χωρίς να διαβάσουν 5 πράγματα δεν αλλάζει αυτό το γεγονός.

          Κανείς δεν απαγόρευσε εκφράσετε την αρνητική σας εμπειρία, αλλα που ακριβώς βλέπετε “περιγραφή αρνητικής εμπειρίας στο

          “δεν τις βρίσκουμε! είναι μόνο για αγορές στο εξωτερικό. άλλο ένα τέχνασμα παραπληροφόρησης για να δεσμεύσουν τα λεφτά σου και να σου στείλουν κινητό αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητας. Τα περισσότερα είναι μαϊμού. Όταν το παραλάβεις μπορεί να γράφει επάνω Xaomi αντί για Xiaomi!!”

          Αυτό αγαπητέ είναι παραπληροφορηση και τσουβάλιασμα, και φυσικά δεν το θεωρώ αποδεκτό, γιατι απο αυτά τα καταστήματα έχω κάνει εκατοντάδες αγορές, έχω βοηθήσει άλλους να κάνουν χιλιάδες αγορές, και αυτό που λέτε είναι απλά αναληθές.

        • mparmpadreas 29/11/2019 at 10:46

          Εννοείται ότι δεν γνωρίζω τα πάντα!!! Άλλωστε αναφέρομαι στις εμπειρίες που είχα το 2014 και 2016. Επίσης, ο αδερφός μου είχε αγοράσει πάλι από το gearbest to 2015 το lenovo s60, το τηλέφωνο ήρθε μετά από 4 μήνες, η δικαιολογία ήταν ότι άργησε στον εκτελωνισμό στην Ελλάδα. Το τηλέφωνο είχε μια μεγάλη γρατζουνιά στο πίσω μέρος και η απάντηση του πωλητή ήταν ότι αποκλείεται να προκλήθηκε από αυτόν και ότι την έκανε ο bro. Θυμήθηκα το γεγονός και τον πήρα μόλις, ένα τηλέφωνο για να το επιβεβαιώσω.
          Επειδή αναφέρθηκε περί δέσμευσης χρημάτων. Επί 4 μήνες τα χρήματα δεν ήταν διαθέσιμα. Το τηλέφωνο όμως δεν ήταν στα χέρια του. Οπότε ο ισχυρισμός για χαμηλότερη τιμή είναι ο ορισμός της παραπληροφόρησης για τη δέσμευση χρημάτων και αποστολής κινητού αμφιβόλου ποιότητας. Το ότι δεν είναι ευθύνη του πωλητή ο χρόνος παράδοσης, δεν πάει να πει ότι η ευθύνη βαραίνει τον αγοραστή.
          Επίσης είναι αναληθές ότι παίζουν αυτές οι τιμές στα καταστήματα της Ελλάδας? Αν βρεις κατάστημα που το πουλάει 135€ πες το μου και εμένα να το πάρω.
          Για το ζήτημα του service πρέπει να ισχύει ότι και στα αυτοκίνητα. Δηλαδή παίρνεις ένα WV από τη Γερμανία και το οδηγείς στην Ελλάδα. Όσο είναι μέσα στην εγγύηση και υπάρξει βλάβη η cosmocar σε αφήνει ακάλυπτο? Δε νομίζω! Golf 1.4 tsi του 2009 αγορασμένο στη Γερμανία, παρουσίασε πρόβλημα το 2011 στην αντλία νερού και το συνεργείο της cosmocar την άλλαξε εντελώς δωρεάν, γιατί η branda όταν είναι παγκόσμιας εμβέλειας αναγνωρίζει και υποστηρίζει τα προϊόντα της σε όποιο κράτος και αν καταλήγουν.
          Χιλιάδες άνθρωποι έχουν κάνει εκατοντάδες συναλλαγές από αυτές τις ιστοσελίδες (όπως και εγώ), αλλά δεν είναι όλα ρόδινα και δεν έχει να κάνει με τι γνώσεις που έχει ο αγοραστής στις συναλλαγές αυτές. Το ξέρεις πολύ καλά ότι έχει να κάνει με το ρίσκο που παίρνει κανείς να αγοράσει ένα προϊόν με τις τοπικές προδιαγραφές του πωλητή. Άλλες οι προδιαγραφές και τα ποιοτικά στάνταρ της Κίνας, άλλα της Ελλάδας και άλλα της Αμερικής. Όταν δύο παρτίδες φτιάχνονται στην Κίνα και η μία πρόκειται να μείνει στην Κίνα και η άλλη στην Αμερική, περνάνε τους ίδιους ελέγχους? Πόσα σκάρτα βγάζουν από τις γραμμές παραγωγής, τι επίπεδα ανοχής έχουν, τι δειγματοληψία κάνουν στις δύο περιπτώσεις? Ούτε εγώ το ξέρω, ούτε κανείς μας. Όλα μιλούν εκ του αποτελέσματος. Και εμένα προσωπικά και στην οικογένειά μου το ποσοστό σφάλματος είναι 100%. Άρα έχω το δικαίωμα να ισχυρίζομαι ότι τα περισσότερα (δεν είπα όλα) είναι αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητας. Μπορεί άλλος να έχει 100% ποιοτικά προϊόντα. ΟΚ!!! Ας ισχυριστεί ότι είναι όλα τέλεια. No problem!!!

        • Aggelos Pap 29/11/2019 at 13:14

          Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση τo Service των VW που είναι αγορασμένα ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ , ή ΕΕ και τα διέπουν συγκεκριμένοι κανόνες τόσο για την αγορά, όσο και για τον εκτελωνισμό αλλα και το Service. Μπερδεύεις τις παροχές με τις υποχρεώσεις της κάθε εταιρίας.

          Αν το Xiaomi σου είναι αγορασμένο απο επίσημο μεταπωλητή εντός ε.ε. μια χαρά έχει τη διετή εγγύηση του απο το Service. Αν εσυ φέρει ένα Hyundai Sonata απο την Κορέα , έχει την απαίτηση να στο επισκευάζει εδώ η αντιπροσωπεία της Hyundai δωρεάν; Επειδή ειναι Hyundai;

          Ποιος είπε οτι υπάρχουν αυτές οι τιμές στην Ελλάδα; Λογικό ειναι να μην υπάρχουν, οι άνθρωποι πληρώνουν μεταφορά τελωνεία ΦΠΑ, και πρέπει να βγάλουν και κέρδος. Αμα τα θες σε αυτές τις τιμές κάνει εισαγωγή εσύ και πούλα τα τόσο.

          Οταν ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΑΡΤΙΔΕΣ φτιάχνονται ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στην Κίνα, για ΌΛΕΣ τις αγορές του κόσμου, ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ. Εσυ νομίζεις οτι υπάρχει εργοστάσιο που έχει άλλη γραμμή παραγωγής για τα σκάρτα; Έχεις δει ποτέ εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρονικών συσκευών; Ρίξε μια ματιά στο Youtube, θα καταλάβεις γιατι αυτό που λές είναι αστεία άτοπο.

          Οι ποιοτικές προδιαγραφές ειναι θέμα παραγωγής, όχι θέμα προορισμού. ΤΑ ΙΔΙΑ κινητά έχουν ΚΟΙΝΑ στανταρ παραγωγής για να μπορούν να πωληθούν παντού. Το κινητό που πωλείτε στο Νεπάλ, έχει ΤΑ ΙΔΙΑ στανταρ παραγωγής με αυτό που θα πουληθεί στην Γερμανία, γιατι αυτό συμφέρει την παραγωγή.

          Ξαναλέω. Αγοράσατε κάτι απο την άλλη πλευρά του κόσμου, το οποίο για λόγους κοστους, ήρθε με ΒΑΠΟΡΙ,κατα πάσα πιθανότητα, και ενώ έκανε 10 μέρες ΜΕ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ απο την Κίνα στην Ελλάδα, έκατσε πιθανότατα ένα μηνα στο τελωνείο Πολυ συχνό φαινόμενο. Τι σχέση έχει αυτό με την ποιότητα του κινητού; Δεν είναι ποιοτικό επειδή δεν έφτασε; Άν είχε πιστοποίηση ISO θα ηταν πιο γρήγορο; Βγαζουν πόδια;

          Ποιος είχε δεσμεύσει τα λεφτά 4 μήνες; Αμα σας κοροίδευε ο Κινέζος και σας έκανε πλάκα δε σας φταίει κανείς. Θες να σου στείλω 20€ με Paypal να προσπαθήσεις να μου τα δεσμεύσεις να σε δώ;

          Οχι δεν έχει δικαίωμα να ισχυρίζεσαι οτι τα περισσότερα είναι αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητας, γιατι δεν έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάς. Μου θυμίζεις κάτι φήμες που λέγανε “τα κινητά του Skroutz είναι Β’ διαλογής” και γελάγανε και τα κινητά τα ίδια.

          Δεν είναι ολα ρόδινα, υπάρχουν ρίσκα, υπάρχουν και 2 απλα΄πράγματα που μπορείς να κάνεις και να ΜΗΔΕΝΙΣΕΙΣ το ρίσκο. Τα λεφτά σου δεν πρόκειτα να τα χάσεις η να στα δεσμεύσει κανείς, αρκεί να έχεις απλή λογική πριν την παραγγελία. Τα υπόλοιπα είναι προσωπικά που έχεις λόγω προβλημάτων, που δεν έχει όμως κανένα βάρος στη συζήτηση “Τα κινητά απο κίνα είναι μαιμού και θα παραλάβετε xoami.”

        • mparmpadreas 29/11/2019 at 13:59

          Μετά από όλα αυτή τη συζήτηση και επειδή δεν θέλω να συνεχίσω να έρχομαι σε αντιπαράθεση με κανέναν, νομίζω ότι ο καθένας μας έχει την προσωπική του άποψη για το θέμα των αγορών από το εξωτερικό, οπότε ο οποιοσδήποτε διαβάζει τα μηνύματα αντιλαμβάνεται πως έχουν τα πράγματα (πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα).
          Όμως για το κομμάτι των προδιαγραφών θα διαφωνήσω κάθετα. Μάλλον δεν έχετε βρεθεί (ή ορθότερα δουλέψει) σε γραμμή παραγωγής, ειδικά για προϊόντα που εξάγονται. Τυγχάνει να έχω δουλέψει σε αρκετές εταιρίες που παράγουν προϊόντα εξαγωγής. Προϊόντα με την ίδια συσκευασία, τους ίδιους κωδικούς, ίδιες ετικέτες, ίδιο barcode κτλ ήταν εντελώς ποιοτικώς διαφορετικά πάντοτε σε σχέση με τον αγοραστή στο εξωτερικό. Για παράδειγμα, σε μια εταιρία που είχα δουλέψει και συσκευάζαμε μίγματα αλεύρων για αρτοποιία με προορισμό την Βουλγαρία ήταν εντελώς διαφορετικά σε σχέση με αυτά που στέλναμε στην Ιορδανία και τα Αραβικά Εμιράτα. Τα σακιά είχαν ακριβώς τα ίδια στοιχεία απ’ έξω, την ίδια ετικέτα και τους ίδιους κωδικούς, μόνο το batch number άλλαζε και σαφώς η ποιότητα του μίγματος. Ομοίως και με τα Jumbo. Αν πάρεις σοκολάτα lacta από τα jumbo πιστεύεις ότι θα είναι ίδια με αυτή του super market? Ένα βιντεάκι στο youtube δεν λέει πάντοτε την αλήθεια. Γιατί τότε θα αγοράζαμε όλοι zer με τα τεράστια εργοστάσια του Ζερβουδάκη στην Κίνα!!!! Συγγνώμη για το ήφος μου και για οτιδήποτε έχω γράψει και τυχόν έχει ενοχλήσει τον οποιονδήποτε. Καλό σκ.

        • Aggelos Pap 29/11/2019 at 14:08

          To οτι δουλευατε σε καποιον ΚΑΚΟ επαγγελματία, δεν λέει τίποτα. Επίσης η γραμμή παραγωγής των αλευρών με αυτή της Xiaomi και κάθε Xiaomi που παράγουν εκατομμύρια κινητά καθημερινά δεν αγγίζονται πουθενά.

          Είναι σαν να σου δίνω συμβουλές για τη φόρμουλα ένα επειδή έχω αλλάξει λάδια μόνος μου.

          ΑΝ για ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ πιστεύεις οτι οι Lacta του Jumbo έχουν τη παραμικρή διαφορά απο τις Lacta π.χ του ΑΒ για παράδειγμα, τότε λυπάμαι πολύ. Όχι για τίποτα άλλο, αλλα για το χρόνο που έχω χαλάσει απο πάνω.

          https://www.angroid.gr/android-tutorials/o-ipertatos-odigos-agoron-apo-tin-kina

          Διάβασε οσα γράφω εκει. Την επόμενη φορά που θα αγοράσεις κάτι δε θα χάσεις τα λεφτά σου, γιατι συγνώμη που στο λέω θέλει προσπάθεια για να τα χάσεις.

          Τα ίδια εργοστάσια που βγάζουν του Zer βγάζουν και τα iPhone. Αλλα προφανώς ούτε αυτό μπορεί να σε πείσει οτι η προέλευση ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το προιόν.

      • Ναι επίσης, οταν τα δεσμεύσουμε τα στέλνουμε σε κλειστούς λογαριασμούς στην Παραγουάη οπου τα χρησιμοποιούμε για σωματεμπορία και κατασκευή όπλων.

        Τα περισσότερα Κινεζικα κινητά, απο τα Κινέζικα μαγαζιά είναι μαιμού, οι Κινέζοι δίνουν μαιμού στους Κινέζους και τα καλά στους Γάλλους. Τα γνήσια Κινέζικα τα έχουν μόνο οι Ευρωπαίοι.

        Οι υπόλοιποι παραλαμβάνουν σαπούνια χαραγμένα με μαχαίρια που θυμίζουν κινητό και γράφουν πάνω ΤΣΙΑΟΜΙ.

        Τζένη δεν τα βρίσκεις στην Ελλάδα σε τέτοιες τιμές γιατι εδώ πληρώνουν και ΦΠΑ και τελωνεία, και πρέπει να βγάλουν και αυτοί κέρδος. Απλά πράγματα.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Angroid.gr
Logo