Τα είχαμε πει για το a-mobiles.gr, την εποχή που είχε γίνει μεγάλος ντόρος με την παραπλάνηση δεκάδων πελατών, οι οποίοι παρότι πλήρωσαν την παραγγελία τους, δεν την έλαβαν ποτέ.

Σήμερα όπως ανακοινώθηκε, η Γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, με βάση τις καταγγελίες και την εκτεταμένη έρευνα που διενήργησε, κατέληξε στο να επιβάλει χρηματικό πρόστιμο ύψους 330.000 στο a-mobiles και τα 4 ακόμα E-Shops, που χρησιμοποίησαν την ίδια τακτική για να αποσπάσουν χρήματα.

Μάλιστα, έγινε δημοσιοποίηση των πλήρων στοιχείων αυτών των 5 επιχειρήσεων, ενώ ομως αναφέρετε στην ανακοίνωση, οι έρευνες συνεχίζονται και για άλλες εταιρίες που χρησιμοποιούν παρόμοιες τακτικές, και υπάρχουν καταγγελίες εναντίων τους:

Επίσημα ανακοινώθηκε λοιπόν ότι:

H Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων δέχθηκε, το τελευταίο χρονικό διάστημα, πλήθος καταγγελιών καταναλωτών που σύναψαν συμβάσεις εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ιδίως κινητών τηλεφώνων, σχετικά:

  • με μη παράδοση των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος,

  • την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε υψηλά χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής, καθώς διαπίστωσε παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση καθώς και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών:

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεώτερη ανακοίνωση.

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.

 

0 0 vote
Article Rating
Παρακολουθήστε τα σχόλια
Ενημέρωση για
guest

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments