Η Xiaomi παρουσιάζει το Xiaomi SU7 , το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο!

0
gshoper-single-day-offers

Ήρθε λοιπόν το πλήρωμα του χρόνου, και μετά απο πολλές υποσχέσεις, και διαρροές, λίγο πριν το 2023 μας χαιρετήσει, η Xiaomi παρουσίασε το SU7, το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο ευελπιστεί οτι θα είναι το πρώτο βήμα της σε ένα μεγάλο ταξίδι, που θα την οδηγήσει στις πρώτες θέσεις μιας ακόμα βιομηχανίας.

Το Xiaomi SU7 είναι ένα “Υψηλής απόδοσης, οικολογικής τεχνολογίας C-Class Sedan” με εντυπωσιακό σχεδιασμό, ο οποίος σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρίας, Lei Jun, είναι επιλεγμένος, ώστε το αυτοκίνητο της Xiaomi να συνεχίσει να είναι φρέσκο και μοντέρνο, ακόμα και μετά απο 10-15 χρόνια, αντέχοντας τη δοκιμασία του χρόνου.

Το τελικό design του SU7 είναι μια συνεργασία απο κορυφαίους ειδικούς σχεδιασμού τους οποίους προσέλαβε η Xiaomi απο εταιρίες όπως η Mercedes και η BWM, με κορυφή αυτής της αλυσίδας, τον Chris Bangle, έναν διάσημο σχεδιαστή οχημάτων, που ήταν αυτός με το γενικό πρόσταγμα, και αυτός που πρόσθεσε τις έξτρα πινελιές στο αυτοκίνητο της Xiaomi.

Δεν χρειάζεται να μείνουμε στα λόγια βέβαια, αφού το EV της Xiaomi όπως βλέπετε απο τις φωτογραφίες, είναι πράγματι πανέμορφο, με καμπύλες, εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα  και σχεδιασμό coupe, ο οποίος δεν είναι μόνο για το μάτι, μιας και σύμφωνα με την Κινέζικη εταιρία, το Xiaomi SU7 έχει drag efficiency μόλις 0.195Cd, ένα απο τα χαμηλότερα νούμερα της αγοράς σε οχήματα μαζικής παραγωγής.

Το Xiaomi SU7 έχει μεγάλο μεταξόνιο (3000mm) και αντίστοιχα εντυπωσιακό μήκος που φτάσει παρα τρίχα τα 5 μέτρα (4997mm) ενώ το πλάτος του είναι 1963mm και το ύψος του 1440mm. Σίγουρα δεν είναι αυτοκίνητο που θέλετε να βάλετε σε στενές διαδρομές, αλλα απο οτι άλλη προσφέρει άνετους χώρους στο εσωτερικό του, και μεγάλο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 517 λίτρα.

Απο πλευράς επιδόσεων, το SU7 έρχεται σε δύο εκδόσεις. Τη “απλή” και τη “Max” Φήμες οτι θα κυκλοφορήσει και σε Pro Max με τηλεφακό και high refresh rate οθόνη, κρίνονται ως αναληθείς.

Η Max έκδοση έρχεται με δύο μοτέρ, και τετρακίνηση, με 673 άλογα στη διάθεσή σας, τα οποία προσφέρουν επιτάχυνση 0-100km/h σε μόλις 2.78″. Αν αποφασίσετε να πάτε στην πιο “απλή” έκδοση, θα βρείτε ένα μοτέρ, με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα, που χρειάζεται 5.28″, για να φτάσει στα 100km/h απο στάση.

Η Max έκδοση, έρχεται και με μεγαλύτερη μπαταρία, 101kWh , η οποία προσφέρει 800km αυτονομίας, ενώ υποστηρίζει και ταχεία φόρτιση, αφού με 5 λεπτά φόρτισης μπορείτε να κερδίσετε 220 km αυτονομίας, ενώ 15 λεπτά στην πρίζα σας προσφέρουν 510km αυτονομίας! Αυτά τα νούμερα φυσικά, είναι υπο ιδανικές συνθήκες, και η φόρτιση δεν είναι σίγουρο τι θα απαιτεί απο φορτιστή και δίκτυο, οπότε κρατήστε τα σε μια άκρη του μυαλού σας, αλλα μην τα δέσετε και σκοινί κορδόνι.

Η Xiaomi δεν έχει κάνει παραχωρήσεις ούτε στην ασφάλεια, αφού ο σκελετός του ειναι ένα υβρίδιο απο αλουμίνιο και ατσάλι, ενώ το αυτοκίνητο έρχεται με 7 αερόσακους, και τετραπλά φρένα (οτι και αν σημαίνει αυτό). Κομμάτι του λογισμικού στο SU7 είναι και τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως το σύστημα αυτόματης πέδησης.

Το εσωτερικό του Xiaomi SU7 είναι εξίσου εντυπωσιακό με το εξωτερικό του. Η ευρύχωρη και πολυτελής καμπίνα του, σας προσφέρει πανοραμική θέα, χάρη στο εκτεταμένο παρμπρίζ που φτάνει τα 5.35㎡.

Στην πλευρά του οδηγού θα βρείτε της περιοχή HUD του φτάνει τις 56″, και περιλαμβάνει μια οθόνη αφής 16.1″, για τις infotainment λειτουργίες και τις λειτουργίες άνεσης του οχήματος, όπως τη θέρμανση. Μαζί με αυτά, θα βρείτε και ένα σύστημα 25 ηχείων, με υποστήριξη Dobly Atmos, για να βάλετε Τρανό μέσα να παίξει, να έρθει ένας Κινέζος το βράδυ να το πάρει πίσω το αυτοκίνητο γιατί δε σας αξίζει.

Στην καρδιά του συστήματος διασκέδασης στο Xiaomi SU7 θα βρείτε έναν Qualcomm Snapdragon 8295, ο οποίος τρέχει το HyperOS με το οποίο έχει εξοπλίσει η Xiaomi, ενώ η Κινέζικη εταιρία έχει δέσει το λειτουργικό της, και με τα υπόλοιπα προιόντα της εταιρίας, δίνοντας σας τη δυνατότητα να έχετε πρόσβαση σε άλλες συσκευές απο οικοσύστημα της εταιρίας, απευθείας απο το αυτοκίνητο σας.

Τέλος, να πουμε οτι δε θα μπορούσαμε να έχουμε κυκλοφορία EV στο τέλος του 2023 χωρίς υποσχέσεις για αυτόνομη οδήγηση, για αυτό και η Xiaomi μίλησε και για το Xiaomi Pilot, τη δική της πρόταση , η οποία χρησιμοποιεί δύο Orin-X chips της Nvidia, με υπολογιστική ισχύ 508 TOPs, σε συνδυασμό με 3 Radars, 1 LiDar, 11 κάμερες και 12 αισθητήρες υπερήχων, για να σας πάει βόλτα σε ανοιχτούς δρόμους, να σας βοηθήσει στο παρκάρισμα, ή να ξεπαρκάρει και να έρθει να σας βρεί, σαν τον κιτ που πάντα ονειρευόσασταν.

Το Xiaomi SU7 είναι ένα πανέμορφο (για τα γούστα μου) EV, με εξαιρετικά χαρακτηριστικά, και περιμένουμε να έρθει επίσημα στην αγορά μέσα στο πρώτο μισό του 2024 , χωρίς να έχουμε ακόμα πληροφορίες για την τιμή και την ημερομηνία διάθεσης.

Αν η τιμή του δεν είναι εξωπραγματική (για τα δεδομένα της κατηγορίας) νομίζω οτι το SU7 μοιάζει ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ πρώτο βήμα απο την Xiaomi, που όμως θα χρειαστεί ακόμα δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες βήματα για να καταφέρει να πιάσει τον στόχο που έθεσε ο ίδιος της ο ιδρυτής: Να γίνει μια απο τις 5 μεγαλύτερες κατασκευάστριες εταιρίες οχημάτων, τα επόμενα 15-20 χρόνια.

 

Aggelos Pap
Aggelos Pap

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τη συσκευή σας, ή κάποια ερώτηση για το Android μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου

Σχολιάστε πρώτος

Leave a reply

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Angroid.gr
Logo