Kugoo Kirin S1 Pro Review : Δύναμη που δεν περιμένεις, και φρενάρισμα, που δεν έρχεται ποτέ..

€255,70 Απόκτησε το
NNNALLKSP

Tα ηλεκτρικά πατίνια, και γενικά η ηλεκτροκίνηση σε μικρά οχήματα, δεν είναι κάτι νέο, σίγουρα είμαι όμως κάτι που γιγαντόθηκε σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια, και όπως κάθε άλλο τι , που φτάνει στο σημείο να γίνει mainstream, έτσι και τα ηλεκτρικά πατίνια έχουν φτάσει στο σημείο να θεωρούνται πλέον, προσιτά, για –σχεδόν- όλους.

Το Kugoo Kirin S1 Pro, είναι ένα ΠΟΛΥ οικονομικό πατίνι, και όπως φαντάζεστε, υπάρχουν υποχωρήσεις που έχουν γίνει εδώ για να φτάσουμε στο χαμηλό κόστος.

Αυτό που δεν φαντάζεστε, είναι ότι οι υποχωρήσεις αυτές, δεν είναι αυτές που θα περιμένατε.

Κατασκευή – Design

Ξεκινώντας από τα βασικά, το Kirin S1 Pro είναι ένα Ε-Scooter, που σαν πρώτο μέλημα του έχει το να είναι φορητό, και αυτό πρέπει να το έχετε στην άκρη του μυαλού σας, μέχρι και το τέλος του Review.

Αν ψάχνετε ΚΥΡΙΩΣ, ένα πατίνι, που όταν τελειώσει τη δουλειά του, θα μπορείτε να το διπλώσετε πολύ εύκολα, και να το σηκώσετε εξίσου εύκολα, για να το μεταφέρετε με αυτοκίνητο λεωφορείο, μετρό, ή να το ανεβάσετε στη σκάλα, τότε είναι πολύ πιθανό, το Kugoo Kirin S1 Pro να είναι αυτό ακριβώς που ψάχνετε.

Από πλευράς Design, το Kirin S1 Pro είναι λιτό, όμορφο, και αρκετά μοντέρνο, αφού η Kugoo, το έχει κάνει αρκετά λεπτό, και ελαφρύ αλλα ταυτόχρονα στιβαρό, ενώ η αλουμινένια βάση του έχει όριο τα 120 κιλά, και παρότι αυτό το νούμερο είναι λίγο αισιόδοξο, όσοι αγγίζετε το τριψήφιο νούμερο στα κιλά όπως εγώ, δε θα έχετε κανένα θέμα με τις επιδόσεις του.

Ο μηχανισμός αναδίπλωσης, είναι στην κυριολεξία μια ασφάλεια, σε βαθμό που με κάνει να αναρωτιέμαι τι στο καλό σκέφτονται οι περισσότεροι κατασκευαστές, που μας βάζουν να λύσουμε γρίφους για να διπλώσουμε το τιμόνι.

Την ασφάλεια, θα απαντήσετε, και μάλλον έχετε δίκιο, αλλά είναι εκπληκτικό το πόσο εύκολα μπορείτε να διπλώσετε και να ξεδιπλώσετε το Kirin.

Μπροστά έχει ένα αρκετά δυνατό προβολέα για κίνηση το βράδυ, ενώ έχει και φως που αναβοσβήνει όταν φρενάρετε, πισω. ΔΕΝ έχει κόρνα, οπότε θα πρέπει να βάλετε, ενώ δεν έχει και φλας.

Στο τιμόνι του, θα βρείτε το χειρόγκαζο, το χειρόφρενο, ένα βασικό κουμπί που ελέγχει όλα τα υπόλοιπα, και μια έγχρωμη οθόνη βασικών ενδείξεων, που περιλαμβάνει την ταχύτητα, το επιλεγμένο Mode, την ένδειξη για το αν έχετε ανοιχτά φώτα, και τη στάθμη της μπαταρίας.

Μια λεπτομέρεια που θέλει προσοχή, είναι ότι όπως είναι το γκάζι και το φρένο, δεν μένει χώρος για να τοποθετήσετε βάση κινητού, κάτι που ίσως είναι σημαντικ;o για πολλούς.

Κίνηση – Μοτέρ

Κρατώντας παρατεταμένα το κεντρικό κουμπί ανοίγεται ή κλείνετε το πατίνι.

Με ένα πάτημα του, εναλλάσσετε τα διαθέσιμα Modes, με διπλό πάτημα ανοιγοκλείνετε το φως , και με τριπλό πάτημα αλλάζετε τη λειτουργία ανάμεσα σε Kickstart ή autostart.

 

Το πρώτο απαιτεί να κάνετε πρώτα λίγα μέτρα με το πόδι πριν πάρει μπροστά ο κινητήρας, ενώ το δεύτερο ενεργοποιεί το γκάζι ακόμα και από στάση.

Η λειτουργιά του Kickstart, όχι μόνο είναι πιο ασφαλής, ειδικά αν υπάρχουν παιδιά στο σπίτι, αλλα είναι και ΠΟΛΥ πιο φιλική στην αυτονομία του πατινιού.

Όλα τα παραπάνω, θα έπρεπε κανονικά να τα κάνετε και μέσω της εφαρμογής, αφού το Kirin S1 Pro έχει Bluetooth για να συνδεθεί με το κινητό σας, αλλα και οι 3 διαφορετικές εφαρμογές που δοκίμασα, απλά δεν δούλεψαν, οπότε δεν μπορώ να σας μεταφέρω εμπειρία από αυτό το κομμάτι.

Στον πίσω τροχό του, θα βρείτε τοποθετημένο ένα brushless μοτέρ 350W, το οποίο κάνει θαύματα στο ελαφρύ σκαρί του S1 Pro, και του επιτρέπει να πιάσει μέχρι και 30 χιλιόμετρα την ώρα, με το σκούτερ της Kugoo να τα καταφέρνει περίφημα και στις ανηφόρες, ακόμα και με καβαλάρη εμένα.

Με τη μπαταρία φορτισμένη πάνω από τη μέση, ακόμα και η εκκίνηση από στάση στην ανηφόρα δείχνει την ικανότητα του μοτέρ του, αφού παρότι ξεκινάει αργά, σύντομα η ταχύτητα φτάνει πάνω από τα 20 χ.α.ω.

Συνολικά θα βρείτε 3 διαφορετικά Modes, που ρυθμίζουν την μέγιστη ταχύτητα στα 10/20/30 χιλιόμετρα την ώρα αντίστοιχα, ενώ στα χαρτιά το S1 μπορεί να ανέβει ανηφόρες μέχρι 15 μοίρες.

Άνεση

Στη βάση του, θα βρείτε δύο συμπαγή ελαστικά 8.5”, τα οποία σαν μέγεθος και σαν κατασκευή, έχουν θετικά και αρνητικά κομμάτια.

Αυτό που τα κάνει ξεκάθαρα καλύτερα από τα κλασσικά πνευματικά ελαστικά, είναι η μηδενική συντήρηση που χρειάζονται, και το γεγονός ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάθετε λάστιχο κατά τη βόλτα σας, και να χρειαστεί να το κουβαλάτε σε όλη την επιστροφή.

Από την άλλη, οι 8.5”, κάνουν το πατίνι λιγότερο σταθερό, και αρκετά πιο επίφοβο στις λακκούβες, αφού αν αφαιρεθείτε, και μπείτε σε μεγάλη λακκούβα με το S1 Pro, θα βρεθείτε με τα μούτρα στην άσφαλτο.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ελαστικών αυτού του τύπου όμως, είναι το γεγονός ότι η άνεση κατά την βόλτα είναι σημαντικά μειωμένη σε σχέση με τα πνευματικά ελαστικά,  αλλά η Kugoo έχει απάντηση και σε αυτό το πρόβλημα.

Το  S1 pro είναι εξοπλισμένο με αναρτήσεις μπροστά και πίσω, κάτι που σε συνδυασμό με το αρκετά ευρύχωρο πάτωμα, και την ισχύ του κινητήρα, κάνουν τις διαδρομές με το Kugoo Kirin S1 Pro πολύ ευχάριστες.

Ασφάλεια

Κάπου εδώ φτάνουμε στο σημείο που το S1 Pro θα σας θυμίσει απότομα, το γιατί είναι φτηνό.

Το να σουλατσάρετε με το S1, είναι πολύ ευχάριστη εμπειρία. Το να σταματήσετε είναι άλλη ιστορία.

Το πατίνι δεν έχει “κλασσικό” χειρόφρενο, ούτε καν φρένο ποδηλάτου με “τακάκια”, με την Kugoo να έχει τοποθετήσει μόνο ένα ηλεκτρόφρενο στο τιμόνι, που στην ουσία φρενάρει το μοτέρ, και όχι τους τροχούς, και ένα «μηχανικό» φρένο με τη μορφή του πίσω φτερού, το οποίο μπορείτε να πατήσετε για να φρενάρετε τον πίσω τροχό.

Το σενάριο να σκεφτείτε να πατήσετε το φτερό πίσω σε περίπτωση κινδύνου, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια δεν παίζει, ακόμα και αν η Kugoo το διαφημίζει ως «φρένο κινδύνου», οπότε θεωρητικά, έχουμε το ηλεκτρόφρενο.

Στην πράξη βέβαια, η απόσταση φρεναρίσματος με το ηλεκτρόφρενο είναι μεγάλη, η λειτουργία του δεν είναι πάντα αξιόπιστη, αφού άλλες φορές κοκαλώνει απότομα, και άλλες δείχνει να μην έχει την ίδια αντίδραση, και ΚΥΡΙΩΣ, βασίζεται στο μοτέρ, που σημαίνει ότι όταν  η μπαταρία αδειάζει, το ίδιο συμβαίνει και με τις ελπίδες σας να φρενάρει σωστά και έγκαιρα το S1 Pro.

Αυτονομία

Στο κομμάτι της αυτονομίας τώρα, στο πάτωμα του πατινιού, θα βρείτε μια μπαταρία 7.5Αh στα 36V, η οποία θεωρητικά προσφέρει αυτονομία μέχρι και 30 χιλιομέτρων, στο Kirin S1 Pro.

Βέβαια το νούμερο αυτό είναι πλασματικό, και αφορά ιδανικές συνθήκες, που δύσκολα θα αναπαράγεται, αφού προαπαιτεί καβαλάρη στα 70 κιλά, χωρίς πολλά σταμάτα ξεκίνα, σε δρόμο που είναι κατά βάση ευθεία, και με ζεστό καιρό.

Στην πράξη, με καβαλάρη χέλι σαν και εμένα, μικτή διαδρομή, ΠΟΛΛΑ σταμάτα ξεκίνα, και σε μεγάλο βαθμό συνέχεια τσίτα το γκάζι, το S1 Pro έπιασε 20 χιλιόμετρα παρα κάτι ψιλά εμβέλειας, που στα μάτια μου είναι πολύ καλό νούμερο, υπολογίζοντας το ότι μιλάμε για ένα ΠΟΛΥ φορητό και ελαφρύ πατίνι.

Η θύρα φόρτισης, είναι χαλαρά το μεγαλύτερο κατασκευαστικό λάθος στο S1 Pro, αφού είναι τοποθετημένη στο πλάι του πατώματος, και σχεδόν στη βάση του, με αποτέλεσμα το μόνο που τη χωρίζει από τα νερά που μπορεί να συναντήσετε στο δρόμο, είναι το λαστιχένιο πορτάκι, που τις μισές φορές το βρίσκω ανοιχτό όταν πάω να φορτίσω.

Σύνοψη

Το Kugoo Kirin S1 Pro, είναι ένα πατίνι, που θα σας καλύψει σχεδόν σε όλα τα σενάρια, εκτός από αυτό του φρεναρίσματος.

Αν το θέλετε για γρήγορες μεταφορές σε ημιαστικό περιβάλλον, είναι κάτι παραπάνω από χρήσιμο, αφού είναι γρήγορο, είναι πανεύκολο στη μεταφορά, και από πλευράς δύναμης και αυτονομίας είναι παραπάνω από τίμιο για τα λεφτά του.

Αν κινείστε μέσα στον αστικό ιστό, και μπλέκετε με κίνηση, τότε η πιθανότητα να φιλήσετε το μπροστά η το πίσω παμπρίζ ενός αυτοκινήτου, λόγω των φρένων του είναι μεγάλη, και θα χρειαστεί ΠΡΟΣΟΧΗ, για να μη χρειαστεί να βασιστείτε στα φρένα του.

Από την άλλη μιλάμε για ένα πατίνι, που πολύ συχνά το βρίσκουμε κάτω από τα 300€, οπότε όλα αυτά ίσως να δικαιολογούνται και με το παραπάνω για τη χρήση σας. Ίσως και όχι.

Κουπόνι: NNNALLKSP 

Kugoo Kirin S1 Pro

255,70
Τελευταία ανανέωση:29/10/2022 15:11
Kugoo Kirin S1 Pro Review : Δύναμη που δεν περιμένεις, και φρενάρισμα, που δεν έρχεται ποτέ..
Kugoo Kirin S1 Pro Review : Δύναμη που δεν περιμένεις, και φρενάρισμα, που δεν έρχεται ποτέ..
€255,70
Τελευταία ανανέωση:29/10/2022 15:11
-
Ειδοποιηθείτε για χαμηλότερη τιμή!

Aggelos Pap
Aggelos Pap

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τη συσκευή σας, ή κάποια ερώτηση για το Android μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου

Σχολιάστε πρώτος

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Angroid.gr
Logo