Kukirin G2 Max Review: Απολαυστικό, εντός ή εκτός δρόμου!

€890,00 Απόκτησε το
79GPK5BK

To G2 Max είναι το νεότερο πατίνι της Kukirin, το οποίο βαθιά μέσα του, θέλει να πιστεύει οτι φτάσει στα χέρια σας, για να σας οδηγήσει σε περιπετειώδη μονοπάτια, γεμάτα λακκούβες ανηφοριές και βράχια. Στην πράξη βέβαια, οι πιθανότητες να πάρετε το G2 Max για να το βάλετε στην πίστα, ή να το ανεβάσετε στα βουνά είναι μηδαμινές, αλλα το θετικό είναι οτι το πατίνι της Kukirin, μπορεί πολύ εύκολα να μετατρέψει τις εντός πόλεως διαδρομές σας, σε σύντομες, ΠΟΛΥ διασκεδαστικές διαδρομές.

Αν το όνομα της Kukirin σας μοιάζει άγνωστο, και γνωστό ταυτόχρονα, μη νιώσετε άσχημα, αφού ειναι ακριβώς αυτό. Δεν είναι νέα εταιρία, απλά ειναι το νέο όνομα της Kugoo Kirin, άρα έχετε δίκιο.

Κατασκευή

Το Kukirin G2 Max, δε θα χρειαστεί περισσότερο απο μια ματιά 10 δευτερολέπτων για να σας πείσει οτι είναι φτιαγμένο για όλα τα τερέν. Μεγάλο, με μέγιστο ύψος τιμονιού τα 130 cm , βαρύ αφού φτάνει τα 31 κιλά, με απόσταση απο το έδαφος 25 σχεδόν εκατοστά, και έτοιμο για όλα, αφού τόσο η κατασκευή όσο και τα χαρακτηριστικά του, σας αφήνουν περιθώρια για να το βγάλετε εύκολα εκτός δρόμου.

Παρά το μεγάλο βάρος του, υπάρχει η πιθανότητα να το πάρετε αγκαζέ, αφού το τιμόνι του είναι αναδιπλούμενο, κάτι που κάνει τη μεταφορά του και την αποθήκευση λίγο πιο εύκολη.

Το τιμόνι του έχει 3 διαφορετικά ύψη στα οποία κλειδώνει, επιτρέποντας έτσι να το φέρετε στα μέτρα σας, αλλα κυρίως , να κάνετε εύκολα τη μετατροπή απο πατίνι σε “κάτι-σαν-μηχανάκι”, αφού στη συσκευασία του G2 Max, θα βρείτε και ένα κάθισμα, το οποίο μπορείτε να βιδώσετε στις ειδικές υποδοχές του πατώματος, και να βελτιώσετε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα της εργονομία και την άνεση του σε μεγάλες διαδρομές.

Το μεγάλο και στιβαρό πάτωμα του, καταλήγει σε ένα ανυψωμένο σκαλοπάτι, που θεωρητικά μπορεί να σας βοηθήσει να μουρώσετε, ή να κάνετε σούζες, στην πράξη όμως, αφαιρεί πολύτιμο χώρο απο τα πόδια σας, και σε τελική ανάλυση θα προτιμούσα να λείπει για να είμαι πιο άνετος πάνω στο πατίνι.

Ο σκελετός του Kukirin G2 max, κάθεται πάνω σε 2 Offroad τροχούς 10″, οι οποίοι είναι πνευματικού τύπου, και έχουν 8 εκατοστά πλάτος, κάτι που προσφέρει πολλούς πόντους στο πάτημα του πατινιού. O κάθε τροχός είναι εξοπλισμένος με δισκόφρενο, το οποίο ελέγχετε ανεξάρτητα μπροστά και πίσω απο τα δύο χερούλια του τιμονιού. Παρότι η Kukirin δεν το αναφέρει, το εμπρός φρένο πιθανότατα έχει και ABS, αφού όσο απότομα και να το πάτησα, ποτέ δεν κλείδωσε ο τροχός, σε αντίθεση με το πίσω που είναι πολύ εύκολα να το κλειδώσετε.

Τόσο στον μπροστά, όσο και στον πίσω άξονα, θα βρείτε ανάρτηση, που όπως και όλο το υπόλοιπο πατίνι, είναι εκεί για να κάνει πιο βατές τις εκτός δρόμου διαδρομές, αλλα το γεγονός είναι ότι κάνει τις κανονικές διαδρομές, ΑΚΟΜΑ πιο ευχάριστες, αφού λακκούβες, ανώμαλοι δρόμοι, σαμαράκια, και άλλοι εχθροί της μέσης σας, με συμβατικά πατίνια, είναι παιχνιδάκι για το πατίνι της Kukirin.

Σημαντική λεπτομέρεια, είναι η μεγάλη απόσταση του πατινιού απο το έδαφος,. Νομίζω δύσκολα θα καταφέρετε να το βρείτε κάτω, αν δεν το βάλετε σε ‘κανα βουνό, οπότε μπορείτε να σκαρφαλώνετε εύκολα δεξιά και αριστερά.

Μοτέρ/Επιδόσεις

Βασικό ρόλο στην γενικότερα θετικότατη εικόνα που μου άφησε το G2 Max, παίζει ο κινητήρας 1000W που θα βρείτε κρεμασμένο στον πίσω τροχό.

Το Brushless μοτέρ που έχει τοποθετήσει εκεί η Kukirin μπορεί να γυρίσει μέχρι και στα 1250 στροφές το λεπτό, και να παράγει ροπή που φτάνει τα 25n/ms, του δίνει τη δυνατότητα να ανέβει ανηφόρες με κλίσεις μέχρι 30°. Αυτά συνήθως είναι νούμερα μάρκετινγκ, αλλα στην περίπτωση του G2 max, κάθε χάδι στο χειρόγκαζο σας επιβεβαιώνει την εξαιρετική ισχύ του μοτέρ του.

Η Kukirin, έχει κάνει το γκάζι ευαίσθητο, μάλλον πολύ ευαίσθητο, με αποτέλεσμα το G2 Max να σας δίνει την εντύπωση οτι θέλει να είναι συνέχεια στους κόφτες. Το πρόβλημα εδώ, είναι οτι οι κόφτες δεν είναι και πολύ καλό νούμερο να είστε, αφού με εμένα πάνω, που είμαι περίπου 100 κιλά, το G2 max δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα να φτάσει τα 45 χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας, με την Kukirin να διαφημίζει τελικές ταχύτητες μέχρι και 55 χιλιομέτρων, που δεν αποκλείω να ισχύουν αν έχετε μικρότερο βάρος.

40 χιλιόμετρα την ώρα τελική ταχύτητα; ΕΥΚΟΛΟ

Προσοχή θέλει και η εκκίνηση, αφού με ένα απαλό άγγιγμα του γκαζιού το κάνει να φεύγει σαν δαιμονισμένο, και αν είστε στο χώμα, πολλές φορές με σπινιάρισμα. Ανάμεσα στις επιλογές του μενού ρύθμισης, θα βρείτε και επιλογή για άμεση εκκίνηση απο στάση, ή Kickstart, που σημαίνει οτι πρώτα θα πρέπει να σπρώξετε εσείς το πατίνι για να πιάσει 3-4 χιλιόμετρα, και μετά θα προσθέσει τη δική του δύναμη το μοτέρ.

Θα βρείτε 3 διαφορετικές ταχύτητες, που εναλλάσσονται απο το κεντρικό κουμπί στο τιμόνι. Η πρώτη τερματίζει στα 15km/h , η δεύτερη στα 30km/h και η τρίτη δε τερματίζει πουθενά, αφού πάει όσο πάτε. Φυσικά, πάνω απο 25 χιλιόμετρα την ώρα, απαγορεύεται ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ να κινήστε στο δρόμο, αλλα και να θέλετε να ρυθμίσετε το γκάζι για να κινείστε με χαμηλότερες ταχύτητες, τα πράγματα είναι δύσκολα, αφού το G2 Max σας οδηγεί να το πάτε στο τέρμα.

Μια καλή λύση είναι να το βάλετε στη δεύτερη ταχύτητα, που τερματίζει στα 30, και είναι πιο διαχειρίσιμο, αλλα εδώ η Kukirin τα έχει κάνει λίγο μαντάρα. Αντί να έχει αυστηρά κόφτη στα 30, πολλές φορές το πατίνι ανεβάζει ταχύτητα και πάνω απο τα 30, ειδικά στις ανηφόρες, και πολλές φορές αναγκάζετε να κόψει απότομα απο τα 34-35 στα 30, και να σας κάνει λίγο σέικερ, αφού η επιβράδυνση αυτή είναι απότομη.

Την ίδια αντιμετώπιση θα έχετε απο το πατίνι, αν περιορίσετε ηλεκτρονικά την τελική του ταχύτητα, μέσω του Menu του, αλλα έτσι μπορείτε να το αναγκάσετε να τερματίζει στα 25km/h ή ακόμα πιο χαμηλά, κάνοντας το πιο.. φιλικό, σε αρχάριους αναβάτες.

Το G2 Max στην τελική του ταχύτητα είναι φυσικά αρκετά επικίνδυνο αν δεν προσέξετε, αφού μια λακκούβα που θα βάλει μέσα όλη τη ρόδα των 10″, είναι μαθηματικά βέβαιο πως θα σας στείλει με τα μούτρα στην άσφαλτο. Όχι το καλύτερο σενάριο όταν κινείστε με 40 και 50 χιλιόμετρα την ώρα.

Τουλάχιστον οι αναρτήσεις κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους, τα λάστιχα πατάνε σταθερά και σίγουρα, και τα δισκόφρενα μπροστά και πίσω λειτουργούν υποδειγματικά. ΑΚΟΜΑ και έτσι, το μήκος φρεναρίσματος, μπορεί εύκολα να φτάσει τα 10 μέτρα αν πηγαίνετε τέρμα, οπότε όπως καταλαβαίνετε, τα φρένα δεν αρκούν για να σας σώσουν.

Η κίνηση σε ανηφόρα είναι απόλαυση, αφού το μοτέρ του, δεν αργεί να πιάσει τη μέγιστη ταχύτητα ακόμα και όταν σκαρφαλώνει, οπότε ακόμα και αν οι διαδρομές σας περιλαμβάνουν πολύ ανηφόρα, το G2 max δεν κολώνει στιγμή.

Μπαταρία / Κάθισμα

Όπως είπαμε, στο πακέτο θα βρείτε και ένα αφαιρούμενο κάθισμα, που μπορεί να το μετατρέψει σε κάτι σαν σκουτεράκι, και η έξτρα ανάρτηση στο κάθισμα, η πιο βολική στάση, και το γεγονός οτι δεν χρειάζεται να “προσπαθείτε” να κρατηθείτε πάνω του, λόγο της απότομης επιτάχυνσης, είναι πολύ σημαντικοί λόγοι για να το προτιμήσετε.  Αν οι διαδρομές που κάνετε είναι μεγαλύτερες, ή έχετε συνηθίσει να οδηγείτε μηχανάκι, τότε με την προσθήκη του καθίσματος, θα νιώσετε πολύ πιο άνετα.

H μπαταρία που θα βρείτε στο πάτωμα του, είναι στα 20Ah, και είναι αρκετή για να μου βγάλει άνετα κάτι παραπάνω απο 55 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, στα οποία βέβαια, εγώ του βγάζω το λάδι. Η Kukirin διαφημίζει 80 χιλιόμετρα αυτονομίας, που νομίζω οτι δε θα καταφέρετε να δείτε με τίποτα, αλλα τα 60-65 χιλιόμετρα είναι ένα καλό νούμερο, που θα δείτε εύκολα, και με μεγάλη συχνότητα. Η φόρτιση γίνεται μέσω μιας θύρας στο πάνω μέρος του πατώματος, και χρειάζεται περίπου ένα δεκάωρο για να ολοκληρωθεί.

Το τιμόνι του Kukirin G2 Max, είναι γεμάτο, αφού έχει τα πάντα. Θα βρείτε δύο μανέτες, που ελέγχουν το μπροστά και το πίσω φρένο ξεχωριστά, το χειρόγκαζο, έναν διακόπτη για τα φλάς, έναν δεύτερο για τα φώτα, και έναν τρίτο για την ηλεκτρική κόρνα, ενώ έχει και κλειδαριά με κανονικό κλειδί, για να το ασφαλίζετε εύκολα και γρήγορα με την αφαίρεση του.

Στο κέντρο του τιμονιού, θα βρείτε μια μεγάλη ευανάγνωστη οθόνη ενδείξεων, που έχει ρυθμιζόμενη γωνία, και απο κάτω της ακριβώς, έναν μεταλλικό γάντζο, ο οποίος είναι εκεί για να ασφαλίζει το τιμόνι στο πάτωμα όταν το διπλώσετε, αλλα όταν είναι ανοιχτό είναι εξίσου βολικό για να κρεμάτε σακούλες!

Το Kukrin G2 Max, έχει ένα δυνατό LED μπροστά, ένα εξίσου δυνατό φως φρένων πίσω, που αναβοσβήνει όταν φρενάρετε, ενώ θα βρείτε και δυο πλαϊνά φώτα, τα οποία παίζουν διπλό ρόλο και ως φλάς. Στην αριστερή πλευρά του υπάρχει και μια στέκα, η οποία είναι μαααααλλον πιο ψηλή απο ότι πρέπει, οπότε αν προσπαθήσετε να το παρκάρετε σε οδόστρωμα που δεν είναι εντελώς επίπεδο, είναι πολύ πιθανό να γυρίσετε και να το βρείτε ξάπλα.

Συνοψίζοντας

Το G2 Max, στην μέγιστη ταχύτητα του, είναι απλά παράνομο να κυκλοφορεί στο δρόμο , και αυτό δεν είναι τυχαίο, αφού παρότι η κατασκευή, οι αναρτήσεις του, και τα φρένα του μπορούν να σας γεμίσουν σιγουριά, η τελική του ταχύτητα, και η νευρικότητα του γκαζιού του, το κάνουν αρκετά επικίνδυνο, ειδικά στην κίνηση.

Αν είστε σίγουροι οτι θα μπορέσετε να δαμάσετε την μόνιμη ανάγκη του G2 Max να πηγαίνει με τέρμα γκάζι, και κυρίως τη δική σας ανάγκη να το πάτε τέρμα γκάζι, τότε το πατίνι της Kukirin θα σας χαρίζει πολλά απολαυστικά χιλιόμετρα. Σε άλλη περίπτωση, υπάρχουν και πιο.. ήσυχα πατίνια πόλης, που μπορέιτε να βασιστείτε.

Αν κάτι με ενόχλησε σε τελική ανάλυση στο Kukirin G2 Max, είναι η παντελής απουσία εφαρμογής, η οποία θα μπορούσε να μας βοηθάει να κρατάμε ιστορικό διαδρομών, να βλέπουμε αυτονομία με μια ματιά, πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει συνολικά το πατίνι, και γενικά παρότι δεν είναι ντέ και καλά απαραίτητη, θα ήταν πολύ χρήσιμη. Και σε ένα πατίνι με το κόστος του G2 Max, καλό θα ήταν να μην έλειπε.

Το Kukirin G2 Max την περίοδο που κάνω το Review, κοστίζει περίπου 850€, και με βάση αυτών που σας προσφέρει, νομίζω οτι είναι καλή πρόταση. Όσοι ψάχνετε απλά ένα δυνατό, αλλα ταυτόχρονα πιο άνετο πατίνι για μέσα στην πόλη, θα βρείτε αρκετά φτηνότερα πατίνια σαν το Navee N65, ή ένα απο τα μεγάλα πατίνια της Ninebot, ενώ στο ίδιο έυρος τιμών, θα βρείτε ακόμα και πολύ καλά ηλεκτρικά ποδήλατα, που βέβαια, έχουν άλλη φασαρία για να κινηθούν νομιμα αν έχουν κινητηρα πάνω απο τα 250W.

Με λίγα λόγια τα λεφτά είναι καλά, για αυτόν που ψάχνει ένα ξεκλείδωτο απο το εργοστάσιο πατίνι, με Offroad δυνατότητες. Αν δεν είστε αυτοί, θα βρείτε και καλύτερες λύσεις.

Αυτό ήταν το Review του Kukirin G2 Max απο το Angroid.gr. Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ το Geekbuying για την παραχώρηση του πατινιού της δοκιμής, και εσάς, που διαβάσατε το Review.

Kukirin G2 Max Review: Απολαυστικό, εντός ή εκτός δρόμου!
Kukirin G2 Max Review: Απολαυστικό, εντός ή εκτός δρόμου!
€890,00
Τελευταία ανανέωση:19/12/2022 16:58
-
Ειδοποιηθείτε για χαμηλότερη τιμή!

Aggelos Pap
Aggelos Pap

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τη συσκευή σας, ή κάποια ερώτηση για το Android μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου

Σχολιάστε πρώτος

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Angroid.gr
Logo