Τον τελευταίο μήνα, δυστυχώς οι ζωές μας άλλαξαν άρδην, με την επιδημία του Convid 19 να έχει τρομερές επιπτώσεις ΣΕ ΚΑΘΕ επίπεδο της καθημερινότητας μας, κάτι που φυσικά δεν θα μπορούσε να αφήσει απ’εξω κάτι απλό, όπως οι αγορές απο το εξωτερικό που ασχολούμαστε τόσο πολύ εδώ στο angroid.gr.

Δεν θα σας μιλήσω για την ασθένεια, δε θα σας δώσω συμβουλές για την υγεία σας, ούτε κατευθύνσεις για το τι πρέπει να κάνετε, δεν έχω καμία σχέση με αυτά, οπότε θα κάνω αυτό που μπορώ να κάνω: Θα σας λύσω τις απορίες για τις αγορές απο Κίνα αυτή την περίοδο , και τα νέα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί.

Μάζεψα λοιπόν τις ερωτήσεις σας, για να τις απαντήσουμε μαζεμένες. Έχουμε και λέμε:

Είναι τα πακέτα απο Κίνα επικίνδυνα για τη μεταφορά του ιού;

Οπως είχε ανακοινώσει και επίσημα ο Διεθνής οργανισμός υγείας, τα πακέτα που έρχονται απο Κίνα είναι πρακτικά αδύνατο να διατηρήσουν τον ιό ζωντανό πάνω τους, αφού ο ιός δεν μπορεί παρα να επιβιώσει μερικές ώρες, εως σε άριστες συνθήκες, κανα 2 μέρες πάνω σε επιφάνειες, πόσο μάλλον σε πακέτα που κάνουν και μήνα να φτάσουν στον προορισμό τους.

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, μην ξεχνάτε ότι με την επέκταση των μολύνσεων και στη χώρα μας, ΔΕΝ χρειάζεται ο ιός να έρθει απο την Κίνα, μπορεί να βρεθεί στο πακέτο σας πολύ πιο κοντά, είτε κατα τη μεταφορά, είτε κατά την αποθήκευση του.

Αν θέλετε να είστε σίγουροι καλό θα είναι να ανοίγετε την εξωτερική συσκευασία με γαντάκια, να την πετάτε, και είστε κατα 99.5% οκ.

Σταματάνε οι αεροπορικές μεταφορές, τι θα γίνει τα με δέματα;

Οι μεταφορές, τόσο με αεροπλάνα όσο και με πλοία, έχουν γίνει όλο και πιο δύσκολες, αφού ο φόβος της εξάπλωσης, έχει οδηγήσει πάρα πολλές χώρες να απαγορεύσουν την μετακίνηση πληθυσμού, ακόμα και εντός της Ευρωπαϊκής ένωσης, όπως συνέβη πρόσφατα με την Ελλάδα, που έκοψε της πτήσεις από και προς την Ολλανδία.

Αυτό ως ένα βαθμό δεν επηρεάζει τη μεταφορά των πακέτων, αφού η μεταφορά εμπορευμάτων δεν έχει σταματήσει. Βέβαια όπως καταλαβαίνετε, η ραγδαία μείωση των πτήσεων έχει αντίκτυπο και στην μεταφορά πακέτων, αφού πλέον ειναι πολύ πιο δύσκολο να βρεθεί διαθέσιμη πτήση, οπότε μπορεί να υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις, παρότι δεν έχουν επίσημη διακοπή των ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Εξίσου προβληματική είναι αυτή η μείωση των πτήσεων, και στο κομμάτι του κόστους μεταφοράς, για αυτό και θα παρατηρήσετε, οτι αυτή την περίοδο τα μεταφορικά των γνωστών κινεζομάγαζων έχουν πάρει την ανηφόρα, και σε ειδικές περιπτώσεις, οπως π.χ στο Banggood, έχουν εξαφανιστεί οι “απλοί” τρόποι αποστολής.

Τι γίνεται με την μεταφορά των πακέτων αυτών εντός της χώρας;

Τα πράγματα με τα ΕΛΤΑ ήταν ήδη ΠΑΡΑ πολύ δύσκολα, ακόμα και πριν την εξάπλωση του ιού στη χώρα μας, και όπως καταλαβαίνετε τώρα, δεν έγιναν καλύτερα.

Τα ταχυδρομεία υπολειτουργούν, οι μεταφορές έχουν γίνει πιο δύσκολες, και πολλά πακέτα κολλάνε για μέρες στην μεταφορά τους εντός της χώρας, απο το Κ.Δ. στο ταχυδρομείο της περιοχής σας.

Επίσης οι καθυστερήσεις σε περίπτωση τελωνειακού ελέγχου έχουν αυξηθεί αισθητά, (και ηταν ήδη μεγάλες)  και ακόμα και αν φτάσει στο ταχυδρομείο της περιοχής σας το πακέτο, θα περάσουν μέρες μέχρι να καταφέρει ο ταχυδρόμος να σας το φέρει.

Η μοναδική λύση που έχετε εδώ, είναι να προτιμήσετε το Priority του , και το EU priority Line του Banggood, τα οποία χρησιμοποιούν την DHL ως μέθοδο αποστολής, και τα ΕΛΤΑ δεν εμπλέκονται πουθενά, οπότε τα πακέτα σας θα έρθουν στην ώρα τους, και φυσικά χωρίς τελωνείο, αφου μιλάμε για Priority.

Βέβαια αυτή η λύση δεν είναι πάντα εφαρμόσιμη, αφού δεν γίνεται για κάτι φτηνό να πληρώσετε Priority.

Αν θέλετε να γλιτώσετε ΠΟΛΥ ταλαιπωρία, καλό θα ήταν να προτιμήσετε μια απο τις επιλογές των γνωστών καταστημάτων, που στέλνουν τα πακέτα σας με DHL

Αν έφτασε στο ταχυδρομείο τελικά, ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ με την απαγόρευση κυκλοφορίας;

Στο χαρτί που συμπληρώνεται για την έξοδο, υπάρχει επιλογή για “Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους”

Χρησιμοποιώντας αυτό, έχω πάει ήδη τρείς φορές στο ταχυδρομείο χωρίς πρόβλημα κατα τον έλεγχο, ΑΦΟΥ όμως πρώτα επιβεβαίωσα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό, με την τροχαία της περιοχής μου.

Για να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως, επικοινωνήστε πρώτα με την τροχαία, εξηγήστε οτι θέλετε να μετακινηθείτε προς το ταχυδρομείο, και θα σας πουν ΑΝ το δέχονται, και τι πρέπει να κάνετε. 99.5% πάντως δεν πρόκειται να αντιμετωπίσετε πρόβλημα.

Έχετε άλλες ερωτήσεις;

Αυτές ειναι οι σημαντικότερες απορίες που μου έχετε στείλει επανειλημμένως μέχρι τώρα. Αν έχετε κάποια έξτρα, θα χαρώ να σας απαντήσω(αν ξέρω την απάντηση ή αν μπορώ να τη βρώ) στα σχόλια από κάτω, ή στο contact@angroid.gr.

Να προσέχετε τους εαυτούς σας και τους δικούς σας ανθρώπους. Και όταν σας λένε να βάλετε τον κώλο μέσα, να βάζετε τον κώλο μέσα. Δε μας ζήτησαν να φτιάξουμε πυραμίδες με κοτρόνες, να κάτσουμε στον καναπέ μας ζήτησαν.

Αυτή η περίοδος είναι η πιο εύκολη για να κατανοήσετε το Buttefly effect. Μια έξοδος σας σε σημείο και ώρα που δεν πρέπει στην Αθήνα, μπορεί να φάει λάχανο έναν παππού στα Τρίκαλα.

Μείνετε σπίτι, σταματήστε να τρώτε(κάποιος να με σταματήσει)

0 0 vote
Article Rating
Παρακολουθήστε τα σχόλια
Ενημέρωση για
guest

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

6 Comments
Νεότερα
Παλαιότερα Με περισσότερες ψήφους
Inline Feedbacks
View all comments
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Μαΐ 8, 2020 23:53

ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΠΟ 07/03/2020 ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ Η ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ?

Stef
Stef
Απρ 27, 2020 12:27

Καλησπέρα .. σε κινητό από gearbest έχω 2 επιλογές αποστολής. 1> pdm & 2 > priority line
Ποια είναι 100% με dhl παράδοση?
Ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια

Χρήστος
Χρήστος
Απρ 1, 2020 10:14

Έχω παραγγείλει κινητό από Κίνα-bangood με Eu priority. Μου έρχεται με DHL και μου γράφει ότι είναι πλέον Ελλάδα. Παίζει σε κάθε σταθμό μετεπιβίβασης(π.χ Γερμανία) και παραλαβής (Ελλάδα) να το κρατούν στο αεροδρόμιο 14 ημέρες πριν το δώσουν “προς παραλαβή” ;

SERIS
SERIS
Μαρ 31, 2020 15:05

Έχω κάνει κάποιες παραγγελίες από τα γνωστά καταστήματα της Κίνας που έχουν ξεκινήσει αρχές του μήνα, λόγω της κατάστασης δεν τα έχω παραλάβει ακόμα.Ισχυει το ότι αν περάσουν 60 ημέρες από την στιγμή που ξεκίνησε από τον πωλητή και δεν το έχω παραλάβει μπορώ να ζητήσω , refund?