Ο υπέρτατος οδηγός αγορών απο την Κίνα(Ανανέωση 1/2019)

0

Τελευταίο Update 12/1/2019

Σε αυτό το Update, αφαίρεσα αρκετά κομμάτια που πλέον ειχαν πάψει να ισχύουν, διόρθωσα μερικούς τομείς, που τα πράγματα έχουν αλλάξει, και γενικά το μάζεψα όσο γινόταν. 

Τον τελευταίο μήνα έχω λάβει αρκετά E-mails φίλων του Site που προσπαθούν να αποκτήσουν κινητά, Tablet ή Smartwatches Κινέζων κατασκευαστών. αλλα δεν ξέρουν απο που να ξεκινήσουν και που να τελειώσουν.

Έτσι λοιπόν βάζω τη στολή του Batman και φτιάχνω καφέ, για να σας προσφέρω έναν όσο το δυνατό πιο λεπτομερή οδηγό αγοράς απο τα γνωστά κινέζικα υπερκαταστήματα, που πουλούν απο αναπτήρες μέχρι 3D Printers.

Πριν ξεκινήσω, ας απαντήσω σε μερικές βασικές ερωτήσεις που σίγουρα θα έχετε.

Ε: Αξίζει να αγοράσω Κινητό/Tablet/Ρούχα/αεροπλανοφόρο απο την Κίνα;
Α: Αν η διαφορά στην τιμή το δικαιολογεί φυσικά. Στην περίπτωση των κινητών, οτιδήποτε πάνω απο 300€ ίσως να μην αξίζει απο πλευρά εγγύησης.

Ε:Είναι εύκολη η αγορά απο Κίνα;
Α:Ναι είναι.

Ε:Είναι επικίνδυνο να χάσω τα λεφτά μου;
Α:Όχι, εκτός αν σας πιάσουν κορόιδο. Αγοράζετε απο γνωστά, δοκιμασμένα καταστήματα μόνο με Paypal.

Ε:Οι Κινέζοι θέλουν να μου φάνε τα λεφτά :
Α:Όχι, ούτε να σας χαρίσουν όμως πρόκειται

Ε:Θα έρθει το Κινητό σε 10 μέρες;
Α:ΟΧΙ. Οι tax Free μέθοδοι αποστολής , θα κάνουν 15-20 ίσως και 25 ημέρες, σπανίως να φτάσει τις 15. Αυτά χωρίς να υπολογίσουμε γιορτές και αργίες

Ε:Ωραία, άρα να βάλω ταχυμεταφορική, και ας δώσω 20€ παραπάνω.
Α:ΟΧΙ οποιαδήποτε άλλη επιλογή,θα περάσει τελωνείο, κάτι που σημαίνει οτι το κοπανίδι που θα φάτε δεν θα έχει προηγούμενο. Αν σας ενδιαφέρει μια συσκευή, πέραν του κόστους, ρίξτε μια ματιά στις Ευρωπαικές αποθήκες των καταστημάτων, που μπορούν να το στείλουν πολύ πιο γρήγορα, χωρίς φόβο τελωνείου.

Ε: Αν το στείλω με μεταφορική και το δηλώσω δώρο και αξίας 10€ δε θα περάσει χωρίς δασμούς;
Α: Όχι, οι τελωνειακοί υπάλληλοι έχουν το δικαίωμα να ανοίξουν το δέμα, και να σας ζητήσουν αποδεικτικό αγοράς για τον υπολογισμό των δασμών.

Update Αυγούστου 2017

Στο παρακάτω άρθρο θα βρείτε ολες τις αλλαγές που συνέβησαν τον Ιούλιο του 2017 στα τελωνεία, και τι μπορείτε να κάνετε για αυτές.

https://www.angroid.gr/android-tutorials/apostoles-apo-kina-ke-telonio-nea-provlimata-nees-lysis

 

Η επιλογή

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε, είναι, φυσικά, να βρείτε το στόχο σας. Η γενικότερη κατηγορία “αγορά απο Κίνα” έχει εκατοντάδες χιλιάδες στόχους, για αυτό εγώ θα επικεντρωθώ σε προϊόντα τεχνολογίας, που αφορούν άμεσα και την θεματολογία του Angroid.gr.

Ψάχνοντας λίγο στο Google, θα βρεθείτε αντιμέτωποι με εκατοντάδες προτάσεις και άλλες τόσες απόψεις σχετικά με την κάθε πρόταση, ενός κινητού για παράδειγμα. Αυτό που πρέπει να κατανοήσετε, είναι οτι πρέπει να θέσετε ορισμένες σταθερές στην αναζήτηση σας, αν θέλετε αυτή να καταλήξει κάπου.

Στο παράδειγμα του κινητού, το κόστος, η μπαταρία, το μέγεθος της οθόνης και οι επιδόσεις του SoC είναι τέσσερις πολύ καλές κατηγορίες με βάση το οποίο μπορείτε να φιλτράρετε τις διαθέσιμες συσκευές.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε ένα παράδειγμα σύγκρισης συσκευών

Το Kimovil.com είναι μια πολυ καλή αρχή για να βρείτε την κατάλληλη συσκευή για τα θέλω σας

Αν δεν θέλετε να ψάξετε ψύλλους στ’αχυρα, μπορείτε να ακολουθήσετε την δεύτερη διαδρομή, που περιλαμβάνει ειδικευμένα Blogs, Forums και Youtube Channels.

To Angroid.gr, το Doctorandroid.gr, και το Techblog.gr είναι 3 πολύ χρήσιμα blogs για την ενημέρωση σας, ενώ φυσικά πολλές πληροφορίες θα βρείτε στα μεγάλα τεχνολογικά Forums, όπως το Myphone.gr, το Insomnia.gr, το thelab.gr και το adslgr.com.

Φυσικά το Youtube είναι μια πολύ καλή πηγή, αφού πέρα απο το μπλα μπλά μπορείτε να δείτε σε Live λειτουργία την κάθε συσκευή. Χρησιμοποιώντας το πρόθεμα greek μετά το όνομα του κινητού, πιθανότατα θα βρείτε και κάποιες παρουσιάσεις στα Ελληνικά, απο τα γνωστά κανάλια, ή και απο πιο άγνωστα όπως του Γιώργου Καφετζόπουλου και του personal favorite, και άκρως απολαυστικού ανμποξινγκ Σπέσιαλιστ. Τελευταία κάνεi Unboxings κινητών και η κουτσή Μαρία όμως, οπότε σίγουρα κάτι θα βρείτε.

Αυτό που δε χρειάζεται εγώ να σας πώ, είναι να μην μασάτε όλα όσα διαβάζεται, στα παραπάνω, αφού σε πολλές περιπτώσεις τα άρθρα αποτελούν πληρωμένη διαφήμιση, ή δελτία τύπου.

Τουλάχιστον στο Angroid.gr ακόμα και στα πληρωμένα άρθρα, τα εξώφθαλμα προβλήματα τα αναφέρω, καλό ομως θα είναι να χρησιμοποιείται και την κοινή λογική σε πολλές περιπτώσεις. Οταν βλέπετε κινητό Android με μπαταρία 2000mAh και οθόνη 5.5″ FULL HD δε χρειάζεται να σας πώ εγώ οτι δε θα βγάζει τρίωρο.

Διαλέγοντας κατάστημα

Εδώ γίνεται η σφαγή.

Στο κομμάτι των Android Smartphones αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάρα πολλά καταστήματα απο Κίνα.

Εκτός απο τα γνωστά, φυτρώνουν συνεχώς καινούργια, ενώ υπάρχουν και Site αγορών, οπως το Ebay.com και το Alibaba.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ξεκαθαρίσετε στο μυαλό σας, είναι οτι όλα τα κινέζικα καταστήματα που έχετε ακούσει κατα καιρούς, έχουν τα ίδια χάλια. Κανένα δεν είναι καλύτερο, κανένα δεν είναι κλέφτες, κανένα δεν έχει χειρότερο ή καλύτερο Service απο το άλλο. Δεν υπάρχει “καλό” Κινεζοκατάστημα.

Αυτό που πρέπει να κάνετε εσείς είναι να επιλέξετε δοκιμασμένα καταστήματα, τα οποία έχουν και το know how για να μην σας μπλέξουν με τελωνεία.

Αφού βρείτε το κινητό που θέλετε να αγοράσετε, πρώτη στάση σας πρέπει να είναι το Kimovil.com για το οποίο έχουμε μιλήσει και με περισσότερες λεπτομέρειες εδώ. Εκει θα βρείτε τις φτηνότερες τιμές για τη συσκευή που σας ενδιαφέρει, αφού η λειτουργία του μοιάζει λίγο πολύ με αυτή του Skroutz.gr.

Ποιο είναι το καλύτερο κατάστημα; Το πιο φτηνό!

Ποιο είναι το καλύτερο κατάστημα; Το πιο φτηνό!

Ακόμα και έτσι βέβαια, θέλει λίγο ψάξιμο παραπάνω, αφού το kimovil εκτός απο ορισμένα λάθη στις τιμές, δεν έχει και ολα τα καταστήματα, ενώ έχει και αρκετά που ειναι μονο για την Ισπανική αγορά, ή δεν προσφέρουν Tax free αποστολές.

Σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία, τα έμπιστα καταστήματα με κάποιου είδους Tax free αποστολή (και έμπιστα εννοώ αυτά που δε θας στείλουν σαπούνι) είναι τα εξής:

Η σειρά είναι εντελώς τυχαία. Αν με ρωτάτε ποιο απο αυτά προτείνω η απάντηση είναι απλή. Το πιο φτηνό.

Σε κάθε περίοδο, το κάθε κατάστημα έχει ups and downs με κάποια να έχουν συγκεκριμένους μήνες που προσφέρουν κουπόνια με το κιλό, και χαμηλές τιμές σε διάφορους κατασκευαστές.

Δώρο άδωρο είναι και το να κοιτάτε σελίδες βαθμολογιών, για το πόσο “Hoax” και ψεύτικες είναι οι παραπάνω σελίδες.

Απο τη μία παραπάνω απο τα μισά θετικά σχόλια είναι πληρωμένα απο το κάθε κατάστημα με πόντους και δωράκια, ενω ακόμα και αν ήταν όλα αγγελικά πλασμένα, απο τους 100 ευχαριστημένους αγοράστες θα σχολίαζαν οι 5, απο τους 100 δυσαρεστημένους οι 110, οποτε καταλαβαίνεται οτι δεν είναι ασφαλές μέτρο σύγκρισης.

Τι γίνεται στο Angroid.gr

Σε περίπτωση που σας φαίνεται παράξενο που στο Angroid.gr χρησιμοποιώ κατα περιόδους συγκεκριμένα καταστήματα,  δεν είναι για άλλο λόγο, παρα επειδή πληρώνομαι για να το κάνω.

Και οταν λέμε πληρώνομαι, δε παίρνω διαμερίσματα απο αυτά, αλλα σε συνδυασμό με τα λεφτά του Adsense βγάζω τα έξοδα του Site, που είναι πολύ σημαντικό για ένα χομπίστα σαν και εμένα, ενώ μένουν και αρκετά λεφτά για να αγοράζω συσκευές τις οποίες κάνω Review, και μετά μεταπουλώ, για να πάρω άλλη την οποία θα κάνω και πάλι review.

Αραια και που μου στέλνουν δώρα και ορισμένες συσκευές, οι οποίες είναι και αυτές που κληρώνω.

Δεν τα εμπιστεύομαι γενικά παραπάνω απο τα υπόλοιπα, αλλα στις προσωπικές αγορές τα χρησιμοποιώ και πάλι, αφού λόγο συνεργασίας με προσέχουν. Ορίστε, για να μη λέτε οτι το παίζω ανεξάρτητος.

Η άλλη λύση, που αφορά τα Ebay και Aliexpress, που αφορά αγορές από μεμονωμένους πωλητές, η προσοχή σας πρέπει να είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Κύριος λόγος επιλογής ενός πωλητή δεν πρέπει να είναι κανένας άλλος παρα οι αξιολογήσεις του, και όχι μόνο σε ποσοστό θετικών, αλλά και σε απόλυτο αριθμό.

Ένας πωλητής με 100% ευχαριστημένους αγοραστές, δε σημαίνει τίποτα αν μιλάμε για 50 αγοραστές, ή και 100.

Έτσι κοιτάτε για πωλητές με δεκάδες χιλιάδες αξιολογήσεις, απο τις οποίες οι θετικές να φτάνουν το 99%. Ιδιαίτερη βάση θα πρέπει να δώσετε στις αρνητικές αξιολογήσεις για να δείτε ποιος είναι ο λόγος που κάποιοι έχουν μείνει δυσαρεστημένοι απο τον εκάστοτε πωλητή.

Παραγγελία και αγορά

Αφου βρήκατε και το κατάλληλο για εσάς κατάστημα, ήρθε η ώρα της παραγγελίας.

Ο πρώτος κανόνας σε αυτή την φάση είναι οτι “όλοι λένε ψέματα“(ααα ρε Dr. House), ο οποίος στην περίπτωση μας σημαίνει οτι το “Διαθέσιμο” είναι μια πολύ φλου περιγραφή, αφού για τους φίλους μας τους Κινέζους μπορεί να σημαίνει και “περίπου διαθέσιμο” ή “σύντομα διαθέσιμο” ή ακόμα και “πλήρωσε το και το βλέπουμε”.

Αυτός είναι και ο λόγος που η πρώτη κίνηση σας, είναι να ξεκινήσετε μια συζήτηση Live Chat στο κατάστημα της επιλογής σας, ή να έρθετε σε επικοινωνία με το Support της σελίδας στον τομέα των ερωτήσεων προ πώλησης.

Οι περισσότεροι απο τους Κινέζους αντιπροσώπους μιλάνε μέτρια Αγγλικά, τα θέματα όμως που πρέπει να σας εξηγήσουν τα κατέχουν καλά.

Η χρήση του Live Chat ή η επικονωνία πριν απο κάποια παραγγελία, μπορεί να σας γλιτώσει απο πολύ κόπο

Η χρήση του Live Chat ή η επικονωνία πριν απο κάποια παραγγελία, μπορεί να σας γλιτώσει απο πολύ κόπο

Ξεκινάτε λοιπόν συνομιλία και σπαμάρετε, στην κυριολεξία, τον αντιπρόσωπο, με ερωτήσεις για την διαθεσιμότητα του προϊόντος που επιθυμείτε μέχρι να πάρετε καθαρή απάντηση.

Αν χρειαστεί μπορείτε να τους αναφέρετε οτι σε περίπτωση που σε 2 εργάσιμες η παραγγελία σας δεν έχει φύγει, θα προχωρήσετε σε καταγγελία μέσω Paypal για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω, για αυτό θα πρέπει να είναι απολύτως σίγουροι για το οτι υπάρχει διαθέσιμο Stock.

Αφού προσπεράσετε αυτον τον σκόπελο, καλό θα ήταν να ρωτήσετε τον συνομιλητή σας, για το αν υπάρχει κάποιο διαθέσιμο κουπόνι που θα μπορούσε να ρίξει την τιμή λίγο ακόμα, ή για το αν θα μπορούσε να σας στείλει κάποιο δωράκι με την παραγγελία(μια θήκη, μια ζελατίνα προστασίας ή κάτι τέτοιο μικρό, μη ζητάτε δώρα μεγαλύτερης αξίας απο αυτά που αγοράζετε).

Αν πέσετε σε βράχο, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στα κουπόνια που ανεβάζω πολύ συχνά στο Angroid.gr ωστε να δείτε μηπως υπάρχει κουπονάκι για το αντικείμενο που σας ενδιαφέρει

Ακόμα και αν δε συνηθίζετε τα παζάρια, στην προκειμένη περίπτωση δε χάνετε τίποτα να δοκιμάσετε αφού τις περισσότερες φορές, όλο και κάτι θα βγάλετε.

Όταν ολοκληρωθεί το παραπάνω γαϊτανάκι, ήρθε η ώρα της παραγγελίας.

Βάζετε το αντικείμενο στο καλάθι, προσθέτετε το κουπόνι έκπτωσης που μπορεί τυχόν να έχετε, και κάνετε Checkout μέσω Paypal.

Σημαντικό
Καλό θα ήταν αν το αντικείμενο που αγοράσατε είναι μικρής αξίας και δεν συμπεριλαμβάνει στην τιμή το κωδικό εντοπισμού(tracking code) να δώσετε κάτι παραπάνω για να τον προσθέσετε και να μην ψάχνετε το αντικείμενο μετά.

Σας προειδοποίησα.

Ο λόγος που πρέπει να προτιμήσετε το Paypal, είναι γιατι η υπηρεσία αυτή διασφαλίζει στο 100% της συναλλαγές σας, κάτι που θεωρώ απαραίτητο σε μια αγορά απο ένα άγνωστο κατάστημα μιας συσκευής που θα καταπονηθεί σχεδόν ένα μήνα μέσα στο κουτί πριν φτάσει στα χέρια σας.

Το Paypal σας προσφέρει 180 ημέρες εγγύησης οτι θα λάβετε τα χρήματα σας πίσω σε περίπτωση που δε λάβετε το αντικείμενο, ή το λάβετε χαλασμένο. Περισσότερα για το τι θα πρέπει να κάνετε σε αυτές τις περιπτώσεις θα πούμε παρακάτω.

Τα καταστήματα που ανέφερα παραπάνω, έχουν στείλει πάρα πολλές φορές αντικείμενα σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με αποτέλεσμα να έχουν βρεί “τρυπες” για να μπορούν να στέλνουν τα αντικείμενα τους χωρίς έξτρα χρεώσεις απο το τελωνείο, αρκεί να επιλέξετε τη σωστή μέθοδο αποστολής.

Τρόποι και διαρκεια αποστολής

Ο βασικότερος τρόπος αποστολής, είναι το απλό ταχυδρομείο.

Με τη χρήση του, τα αντικείμενα έρχονται εντελώς δωρεάν απο την Κίνα, αλλα σε οποιαδήποτε περίπτωση η αξία του δέματος περάσει τα 22€ (συμπεριλαμβανομένου και τυχών εξόδων αποστολής) τότε το πακέτο σας κατα μεγάλη πιθανότητα θα σταματήσει κατα τον τελωνειακό έλεγχο και θα χρεωθεί με τέλη και ΦΠΑ.

Τα καταστήματα που αναφέρω πιο πάνω, έχουν τουλάχιστον μια μέθοδο τριγωνικής αποστολής, με την οποία το πακέτο σας εκτελωνίζεται σε άλλη Ευρωπαική χώρα και μπαίνει ως ενδοκοινοτικο στη χώρα μας, άρα χωρίς άλλα έξοδα.

Ως επι των πλείστων οι αποστολές αυτές απαιτούν περίπου 15 εργάσιμες για να φτάσουν στα χέρια σας, με ορισμένες περιπτώσεις να ξεπερνούν τον μήνα, ενώ στις 200+ παραγγελίες που έχω πραγματοποιήσει απο Κίνα, έχουν τύχει και μικροπράγματα που έχουν έρθει στις 12 ή 13 μέρες, όπως συνέβει πρόσφατα με μια κάρτα μνήμης που πήρα απο το Gearbest, ένα κατάστημα που είναι διάσημο για την καθυστέρηση του, αλλα έστειλε την κάρτα στην πόρτα μου σε μόλις 11 μέρες.

Αυτός ο πίνακας με το Processing και Shipping time είναι σχεδόν πανομοιότυπος για όλα τα καταστήματα, και φυσικά περιγράφει ιδανικές συνθήκες

Αυτός ο πίνακας με το Processing και Shipping time είναι σχεδόν πανομοιότυπος για όλα τα καταστήματα, και φυσικά περιγράφει ιδανικές συνθήκες

Σημαντικό είναι να καταλάβετε οτι οι παραπάνω αριθμοί δε περιλαμβάνουν εορτές και πολυήμερες αργίες, οι οποίες αυξάνουν και άλλο τον χρόνο αναμονής.

Ευρωπαικές Αποθήκες – Αγορά απο Ελλάδα

Αν ντε και καλά βιάζεστε να αποκτήσετε συσκευή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις Ευρωπαικές αποθήκες που έχουν πλέον ολα τα μεγάλα καταστήματα, ή να τα αποκτήσετε απο Ελλάδα.

Στην πρώτη περίπτωση τα EU Warehouses των καταστημάτων, μπορούν να σας εξυπηρετήσουν άμεσα, με ένα μικρό καπέλο στις τιμές και των κινητών μια μικρή χρέωση για την αποστολή.

Για παράδειγμα το Xiaomi Redmi Note 3 στο Gearbest κοστίζει απο την Κινέζικη αποθήκη, με δωρεάν αποστολή, ενώ στην Ευρωπαική κάνει συν για την αποστολή σύνολο .

Οι Ευρωπαική αποθήκη του Vickmall είναι στην Ελλάδα, οπότε η παραλαβή θα είναι ταχύτατη. Βέβαιο το Vickmall είναι φαρμακείο απο την κανονική αποθήκη, ποσο μάλλον απο την Ευρωπαική

Οι Ευρωπαική αποθήκη του Vickmall είναι στην Ελλάδα, οπότε η παραλαβή θα είναι ταχύτατη. Βέβαιο το Vickmall είναι φαρμακείο απο την κανονική αποθήκη, ποσο μάλλον απο την Ευρωπαική

Ακόμα ένα αρνητικό των Ευρωπαικών αποθηκών είναι το εξαιρετικά περιορισμένο Stock τους, αφού πέρα απο 10-15 συσκευές δύσκολα θα βρείτε κάτι παραπάνω στο κάθε κατάστημα.

Η άλλη λύση είναι η αγορά απο Ελληνικά καταστήματα που εισάγουν επίσημα τα κινητά στη Χώρα μας.

Το ποια είναι αυτά θα τα βρείτε μέσω Skroutz.gr και Bestprice.gr, και το αν σας συμφέρει να τα πάρετε απο εκεί σηκώνει πολύ συζήτηση.

Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, θα έχετε παρατηρήσει οτι αρκετά τηλέφωνα, ειδικά αυτά της Xiaomi έρχονται στα Ελληνικά καταστήματα (οχι της επισημης αντιπροσωπείας φυσικά) σε τιμές παραπλήσιες με αυτές της Κίνας, ή έστω λίγο ακριβότερα, αλλα αν βγάλετε απο την μέση την αναμονή, και την εγγύηση, που θεωρητικά είναι καλύτερη αν αγοράσετε απο ελληνικό κατάστημα, τότε ισως και να συμφέρουν.

Πέρα απο την εγγύηση, η οποία μπορεί να τεθεί και υπο αμφισβήτηση απο προσωπικές ή όχι εμπειρίες, οι συσκευές απο Ελλάδα έχουν και άλλες ανέσεις.

Μπορείτε για παράδειγμα να πληρώσετε με αντικαταβολή, κάτι που πολλοί προτιμούν, αφού ακομα και το 2019 που είμαστε αρκετοί δεν έχουν εξοικειωθεί με τις Online αγορές.

Επίσης μέσω ελληνικών καταστημάτων μπορείτε να ψωνίσετε με δόσεις, κάτι που επίσης μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμο σε κάποιους.

Τέλος, υπάρχει και η δυνατότητα αγοράς με τιμολόγιο για τους επαγγελματιές. Όσοι μάλιστα έχετε ανοικτές τις ενδοκοινοτικές συναλλαγές, μπορείτε να αποκτήσετε Smartphones(και tablets και Laptops) χωρίς να πληρώσετε καν τον ΦΠΑ, αφου αφαιρείτε τελείως στο κατάστημα πριν την αγορά σας!

Προβλήματα παραλαβής- Εγγύηση

Τελευταίο κεφάλαιο σε αυτή την περιπέτεια είναι το τι γίνεται σε περίπτωση που η συσκευή δε φτάσει ποτέ, ή φτάσει και είναι προβληματική, γνωστό και ως DOA.

Βασικός σας σύμμαχος σε αυτές τις δύο περιπτώσεις είναι το Paypal, δε χρειάζεται ομως να καταφύγετε απευθείας εκεί.

Σημαντικό
Είναι καλή ιδέα να βιντεοσκοπείτε το ξεπακετάρισμα του κινητού, και την πρώτη του εκκίνηση για να χρησιμοποιήσετε το βίντεο ως στοιχείο οτι η συσκευή δε λειτουργούσε ή ήρθε σπασμένη απο την αρχή

Στην περίπτωση που έχουν περάσει η καθορισμένες μέρες αποστολής για το κάθε κατάστημα, (35-40 μέρες + καμια δεκαρια που θα σας ζητήσουν να περιμένετε) τότε δυστυχώς πρέπει να αρχίσετε να ψάχνεστε.

Αφού βεβαιωθείτε οτι απο το Tracking Code δε εμφανίζεται η συσκευασία σε κάποιο ταχυδρομείο της περιοχής, που σημαίνει οτι έχει χαθεί κάπου η ειδοποίηση, και το αντικείμενο σας περιμένει, η πρώτη σας κίνηση είναι να επικοινωνήσετε με το κατάστημα.

Αφού τους εξηγήσετε το πως έχει η κατάσταση, με Tracking code και ημερομηνία αποστολής ανα χείρας ζητώντας τους να σας επιστρέψουν τα χρήματα ή να επαναλάβουν την αποστολή του προιόντος.

Καλό είναι πριν απο οποιαδήποτε άλλη ενέργεια σε περίπτωση προβλήματος, να επικοιννωήσετε με το κατάστημα. Συνήθως θα βρείτε λύση(έστω και με λίγες φωνές)

Καλό είναι πριν απο οποιαδήποτε άλλη ενέργεια σε περίπτωση προβλήματος, να επικοιννωήσετε με το κατάστημα. Συνήθως θα βρείτε λύση(έστω και με λίγες φωνές)

Να ξέρετε οτι συνολικά το Paypal σας καλύπτει για 180 ημέρες απο την πληρωμή, που σημαίνει οτι αν πέρασαν 40 μέρες μέχρι την επικοινωνία σας με το κατάστημα μπορείτε άνετα να περιμένετε άλλες 30 για να ξαναστείλουν τη συσκευή, ειδικά αν την είχατε πετύχει σε καλή τιμή, οπότε η επιστροφή χρημάτων ίσως να μη σας συμφέρει.

Επίσης αν τελικά αποφασίσετε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, προσέξτε μη σας ζητήσουν να επιστραφούν τα χρήματα στο “wallet” του λογαριασμού σας στο εκάστοτε κατάστημα. Να δεχθείτε refund μόνο στο Paypal.

Αν οι άνθρωποι του support στο κατάστημα κάνουν “τους Κινέζους” τότε η λύση είναι μέσω του Paypal να βρείτε τη συναλλαγή στο Resolution Center και να την κάνετε Dispute.

Με αυτή τη διαδικασία ο υπεύθυνος αγορών του κάθε καταστήματος είναι αναγκασμένος να επικοινωνήσει μαζί σας και να διευθετήσει το πρόβλημα, αν θέλει να πάρει τα λεφτά.

Σημαντικό
Απο τη στιγμή που θα ανοίξετε Case για Dispute στο Paypal θα πρέπει να το κλείσετε ΜΟΝΟ αν πάρετε τα χρήματα σας πίσω, ή παραλάβετε τη συσκευή. Αν δεχτείτε να κλήσετε το Dispute, τότε τα χρήματα αποδεσμεύονται και δεν μπορείτε να τα διεκδικήσετε ξανά.

Η ίδια διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί και σε περίπτωση προβληματικής εξ’αρχής συσκευής.

Αν τώρα το κινητό παρουσιάσει μετά απο μερικούς μήνες λειτουργίας πρόβλήμα, πρέπει να ξέρετε οτι όλα τα καταστήματα έχουν εγγύηση 1 έτους.

Φυσικά η εγγύηση παρέχεται απο τα ίδια τα καταστήματα, κάτι που σημαίνει οτι η συσκευή πρέπει να πάει Κίνα και να γυρίσει, δηλαδή ένα δίμηνο, χώρια τον χρόνο που θα χρειαστεί για να την επισκευάσουν. Mάλιστα τα μεταφορικά για να πάει η συσκευή Κίνα (και σε ορισμένες περιπτώσεις και για την επιστροφή) επιβαρύνουν εσάς!

Αυτός είναι και ο λόγος που σε περιπτώσεις μικροπροβλημάτων(προβλήματα μπαταρίας, καμμένα pixels κτλ) οι περισσότεροι πωλητές θα σας προτείνουν να σας επιστραφούν ένα μέρος των χρημάτων σας για να μη μπείτε σε αυτή τη διαδικασία.

Το αν θα διεκδικήσετε ή όχι περισσότερα απο αυτά είναι θέμα δικό σας, αν και απο εμπειρία σας λέω οτι αν η συσκευή έχει σημαντικό πρόβλημα καλύτερα να την πουλήσετε για ανταλλακτικά. Το Service δεν είναι απο τα ατού των Κινέζικων καταστημάτων.

Για αυτό και δεν προτείνω την αγορά πολύ ακριβών συσκευών απο αυτά τα καταστήματα. Μέχρι 200€ κάτι μπορεί να γίνει. Μια συσκευή 400+ ευρώ όμως χωρις ουσιαστική εγγύηση δεν είναι και οτι καλύτερο.

Συνοψίζοντας

Η διαδικασία αγοράς απο την Κίνα δεν είναι το βουνό που σας παρουσιάζουν ορισμένοι. Τα πράγματα είναι απλά, και αν είστε προσεκτικοί δε θα χάσετε ουτε λεπτό απο τα λεφτά σας.

Μικροί κίνδυνοι υπάρχουν, οπως είναι φυσικό σε μια αγορά απο την άλλη άκρη του πλανήτη, τον τελευταίο καιρό ομως, τα καταστήματα της Κίνας έχουν καταφέρει να φέρουν το Support σε ανθρώπινο επίπεδο, ενώ η ασφάλεια του Paypal σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε ακόμα πιο άφοβα της αγορές σας.

Κλείνοντας έχω για εσάς το δωδεκάλογο του καλού αγοραστή

  1. Πάντα χρησιμοποιείται Paypal
  2. Μην αγοράζεται απο Κινέζικα καταστήματα, αν βιάζεστε
  3. Μην ψάχνεται για εγγυήσεις, Δεν υπάρχουν
  4. Σε Ebay και Aliexpress οι πολύ χαμηλές τιμές κρύβουν ταπες. ΠΑΝΤΑ
  5. Το Kimovil.com είναι φίλος σας
  6. To ίδιο και το Angroid.gr. Αν έχετε ερώτηση το Mail μου είναι διαθέσιμο (Contact at angroid.gr)
  7. Πριν απο οποιαδήποτε παραγγελία μιλάτε με το κατάστημα για το Stock. Εκτός αν δε σας πειράζει η αναμονή
  8. Αν δεν ξέρετε ποια μέθοδο αποστολής πρέπει να χρησιμοποιήσετε ρωτήστε. Το Τελωνείο τσούζει.
  9. Πάντα βιντεοσκοπείτε το Unpacking και την πρώτη Εκκίνηση(αν μιλάμε για κινητό η Tablet)
  10. Σε περίπτωση προβλήματος μιλάτε πάντα πρώτα με το κατάστημα.
  11. Αν ανοίξετε Case στο Paypal ΔΕΝ το κλείνετε παρα μόνο αν πάρετε τα λεφτά σας πίσω, η το αντικείμενο στο χέρι. Τίποτα άλλο.
  12. Η αγορά Κινέζικων κινητών απο Ελλάδα έχει πολλές ανέσεις, αλλα μην έχετε ψευδαίσθηση οτι οι ανεπίσημες εγγυήσεις των καταστημάτων είναι καλύτερες απο αυτές των Κινέζων.

 

Aggelos Pap
Aggelos Pap

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τη συσκευή σας, ή κάποια ερώτηση για το Android μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου

383 Comments
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Add your review
  1. Καλησπέρα, εχω παραγγείλει κάποια πράγματα από κίνα τα οποία πλήρωσα με PayPal στις 29 μαίου. Η παραγγελία έχει κολλήσει στο εξής σημειο

    Destination Country – Tracking Consuming: 653 ms
    2017-06-10 20:14 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD
    Origin Country – Tracking Consuming: 352 ms
    2017-06-13 14:51 Το στοιχείο έχει φτάσει στη χώρα προορισμού
    2017-06-12 07:52 Το στοιχείο είναι για τις μεταφορές προς τη χώρα προορισμού
    2017-06-10 20:14 Το στοιχείο είναι στο κέντρο διαλογής PostNL
    2017-06-10 20:14 Το στοιχείο είναι σε επεξεργασία στο κέντρο διαλογής PostNL
    2017-06-09 19:51 Είναι το στοιχείο στο σημείο παράδοσης από το μεταφορέα PostNL
    2017-06-08 07:29 Το στοιχείο έχει φθάσει στο αεροδρόμιο διαμετακόμισης
    2017-06-06 23:14 Το στοιχείο έχει φύγει από τη χώρα καταγωγής
    2017-06-06 01:04 Το στοιχείο είναι έτοιμο για αποστολή
    2017-06-05 01:51 Το στοιχείο είναι προ-ενημέρωσε

    Θα πρέπει να ζητήσω τα χρήματά μου από το PayPal πριν τις 45 μέρες ή να περιμένω?

    • Οχι μην περιμένεις, άνοιξε απο τώρα το Claim, πολύ φοβάμαι οτι έχει χαθεί το δέμα. 1 μήνα στο δρόμο απο Ολλανδία-Ελλάδα, είναι πολύς καιρός

      • Reply
        Isidoros Andronos 10/07/2017 at 14:30

        Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου. Ανοιξα ticket στους κινέζους για ενημέρωση κ να δω τι θα πουν κ μετά απευθύνομαι στο paypal

        • Fanis Zarmakoupis 11/07/2017 at 16:58

          Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τις εξής δυο παραγγελίες
          RS827197467NL και RB252737321SG. Έγώ βρίσκομαι στην Θεσσαλονίκη, εσύ Ισίδωρε που τα περιμένεις;

        • Isidoros Andronos 11/07/2017 at 21:17

          Αθηνα Φανη

  2. Reply
    Maria Kendra Accouantant 04/07/2017 at 14:42

    Καλησπέρα θέλω να δείτε λίγο το tracking των ΕΛΤΑ τελικά είναι κολλημένο στο τελωνείο η τη γλίτωσα τελικα. Έχω παραγγείλει τόσα πράγματα από Κίνα και πρώτη φορά σταμάτησε εκει. Το θέμα είναι ότι περιμένω αλλά 2 να έρθουν περίπου ίσης αξίας με αυτό (52€)

    Κωδικός Αντικειμένου: RB249039047SG
    Ημερομηνία & Ώρα Περιοχή Κατάσταση
    4/7/2017, 00:10:25 Κ.Α.Τ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ
    28/6/2017, 06:34:59 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ
    4/6/2017, 15:39:00 ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

    Εκτύπωση
    Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών:

    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 800 11 82 000, 210 33 53 100, 210 33 53 777 (Δευ – Παρ, 08:00 – 18:00)
    Ηλεκτρονική διεύθυνση: service@elta-net.gr
    Διεύθυνση: ΕΛΤΑ – Τομέας Εξυπηρέτησης Πελατών, Αδριανουπόλεως 45, 16070 Καισαριανή

    • Δείχνει οτι έχει μπεί τελωνείο, ή οτι τελοςπάντων οδεύει προς τα εκεί. Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα οτι θα χρεωθεί και με τέλη, μπορεί απλά να μπει και να βγεί.

      Απο τον περασμένο Νοέμβριο έχουν σφίξει λίγο τα πράγματα, οπότε και τα άλλα δυο πακέτα σου, υπάρχει περίπτωση να σταματήσουν. Είναι καθαρα θέμα τύχης, οποτε κάνε υπομονή

  3. Καλησπερα. Εχω παραγγειλει ενα xiomi box (87€) απο gearbest στις 2/6 με απλο ταχυδρομειο (free). Συμφωνα με το tracking του gearbest τελευταια ενημερωση εχει στις 29/6 και γραφει “held by custom”. Εχω παραγγειλει πολλες φορες απο gearbest και παντα με free shipping, αλλα πρωτη φορα περναει τελωνειο. Η ερωτηση μου ειναι με ποιον πρεπει να επικοινωνησω τωρα για τον εκτελωνισμο ? Με το ταχυδρομειο της περιοχής μου (Μελισσια) ? Υπαρχει καποιο αλλο τηλεφωνο που μπορω να μαθω τις ενεργειες που πρεπει να κανω ? Ευχαριστω

    • Καλησπέρα, βάλε το tracking code και στο σάιτ των EΛΤΑ να δεις σίγουρα ότι έχει μπει τελωνείο. Αν ναι , δε μπορείς να κάνεις τίποτα απολύτως, απλά περίμενεις να εκτελωνιστει και να σου έρθει ειδοποιήση από το ταχυδρομείο της περιοχής σου.

      • Ευχαριστω ιδιαιτερως για την αμεση απαντηση. Ναι μου γραφει Περιοχη: Κ.Α.Τ, Κατασταση: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ. Δηλαδη αυτο μπορει να παρει και πανω απο μηνα ? Και βασικα η ειδοποιηση θα ειναι να παραλαβω το πακετο απο το ταχυδρομειο απλα να πληρωσω επιπλεον, ή να παω στο τελωνείο ? Συγνωμη για τις ακυρες ισως ερωτησεις αλλα ειμαι λιγο ασχετος γιατι δεν μου εχει ξανατυχει

  4. Reply
    Maria Kendra Accouantant 02/07/2017 at 08:56

    Καλημέρα το ένα κινητό ήρθε στις 28 Ιουνίου και από τότε είναι κολλημένο στο αεροδρόμιο Ελ Βενιζέλος πόσο πιθανό είναι να το έχουν κρατήσει τελωνείο ??????

    • Καλησπέρα, αν είχε σταματήσει τελωνείο θα στο εδειχνε στην εξέλιξη της αποστολής. Ακόμα στο σακί είναι, αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι έχεις γλιτώσει και το τελωνείο, υπομονή

  5. Τον τελευταίο καιρό είχα δύο περιπτώσεις ανάλογες με αυτές του “esperos” (συστημένο με post nl “θεωρήθηκε” αγαθό “υψηλής αξίας”)1) Για τηλέφωνα δηλωμένης αξίας $50 το καθένα (δηλωμένα ως μεταχειρισμένα !!!) μου ζητήθηκε να καταβάλω τη μια 55 ευρώ και τη άλλη 70 ευρώ για τελωνειακούς δασμούς. Φυσικά και στις δύο περιπτώσεις ζήτησα να επιστραφούν στον αποστολέα και θα δω τι μπορώ να κάνω όταν παραδοθούν πίσω. Επίσης “παίζει” σε πολλές περιπτώσεις το 3ευρω για συστημένα που πέρασαν υποτίθεται “ελεύθερα” από το τελωνείο. Σε 2 μάλιστα, επίσης περιπτώσεις πρόκειται για πολύ μικρά “πακέτα” με περιεχόμενο αξίας 5,5 ευρώ στη μία περίπτωση και 7 ευρώ στη άλλη (ενώ περάσαν “ατελώς” μεγαλύτερα και με ακριβότερο περιεχόμενο πακέτα). Το χειρότερο βέβαια απ’ όλα είναι οι πολύ μεγάλες καθυστερήσεις. Συστημένα που στο παρελθόν ήθελαν 3 εβδομάδες για παράδοση τώρα χρειάζονται έως και 45 μέρες. Δεν ξέρω τι γίνεται αλλά σίγουρα υπάρχει πρόβλημα. Αν ήταν στο χέρι μου θα πρότεινα κατ’ αποκοπή 3 ευρώ π.χ. σε ΟΛΑ στα συστημένα και 50 λεπτά σε ΟΛΑ τα απλά (εκτός Ε.Ε.). Έτσι και έσοδα θα είχε το κράτος (γιατί σ’ αυτό φυσικά αποσκοπούν οι τελευταίες αλλαγές) και πιο “δίκαιο” (αν μπορεί να είναι) θα ήταν το σύστημα δασμολόγησης και θα γλιτώναμε τις καθυστερήσεις…

    • Το θέμα ειναι οτι , οτιδήποτε και αν γράφει πάνω η συσκευασία, αν δεν συνοδεύεται απο επίσημο τιμολόγιο.αποδειξη, ο τελωνειακός υπάλληλος ψάχνει στο Internet και χρεώνει με βάση το τι θα βρεί. Μακάρι να το κέρδισες, μακάρι να το πέτυχες σε Flash Sale, η τιμή ειναι μόνο οτι βρεί εκείνη τη μέρα ο υπάλληλος.

      Επίσης τα 10 ευρώ που χρειάζονται για επανεκτίμηση των δασμών, σε περίπτωση που έχεις αποδείξεις οτι το προιόν αξίζει αρκετά χαμηλότερα, συνήθως ακυρώνουν και αυτή τη διαδικασία(συν την έξτρα καθυστέρηση)

      Το ζήτημα με τα 3 ευρώ στα πακέτα που περνάνε μεν, αλλα δεν θεωρούνται μεγάλης αξίας, είναι λίγο αστείο. Έχω πληρώσει 3 ευρώ για θήκη 1.5 δολλαρίου, αλλα δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις και κάτι.

      Η αλήθεια ειναι οτι οι δασμοί που προκύπτουν ειναι φυσιολογικοί για ένα πακέτο εκτός Ε.Ε. Κάπως θα πρέπει να χρεωθεί το ΦΠΑ, απο την άλλη 30-35 μέρες καθυστέρησης στο τελωνείο ειναι απλά αδικαιολόγητα. Χρεώνεις που χρεώνεις, τουλάχιστον κάνε τη διαδικασία πιο γρήγορη.

  6. Reply
    Paulos Ierolohitis Perrakis 30/05/2017 at 14:22

    Καλησπερα με flat rate ship απο αποθηκη της GBESTestεντος ευρωπης θα εχω τρακινγκ ??Einai 5o λεπτα αλλα σεν γραφει αν εχει η οχι ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

    • Καλησπέρα, ναι θα έχεις κανονικά. Νομίζω όλοι οι ενδοευρωπαικοι τροποι μεταφοράς έχουν τρακινγκ

  7. Reply
    Maria Kendra Accouantant 29/05/2017 at 19:01

    Καλησπέρα πήρα σήμερα ένα κινητό αξίας 53€ υπάρχει πιθανότητα να μου το κρατήσουν τελωνείο??? Με singapoure post θα έρθει από Κίνα.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    • Καλησπέρα Μαρία. Ναι , υπάρχει. Μικρή μεν, αλλά υπάρχει. Οτιδήποτε αξίζει πάνω από 22€ μπορεί να σταματήσει τελωνείο.

  8. Σας γράφω για να προειδοποιήσω τους αναγνώστες σας και υποψήφιους αγοραστές από το GearBest, για τη χείριστη αντιμετώπιση από το customer support της εταιρείας αυτής, σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά στην αγορά τους, έστω και αν δεν φταίνε σαν πελάτες Συγκεκριμένα:

    Παροτρυνόμενος από το site σας, παράγγειλα το Φεβρουάριο (προπαραγγελία) ένα κινητό ULEFONE GEMINI, αξίας μαζί με την ασφάλεια συνολικά 122.33 Ευρώ. Το πλήρωσα με PayPal και το κινητό ταχυδρομήθηκε προς εμένα στις 3 Μαρτίου με συστημένο δέμα της NLPost. Μέχρι σήμερα 16 Μαίου, δεν έχει φτάσει Ελλάδα. Η GearBest αρνείται να μου δώσει πίσω τα χρήματά μου, στέλνοντας (κατόπιν συνεχών οχλήσεών μου) ένα mail, στο οποίο ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΆΛΛΑ 70 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ, Ή ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ 50 ΕΥΡΩ. Απαράδεκτο, αφού η ευθύνη για την απώλεια του τηλεφώνου είναι 100% δική τους. Το κινητό δεν ήρθε καθόλου Ελλάδα, το tracking λέει από τις 14 Μαρτίου, δηλαδή 2 μήνες τώρα, οτι βρίσκεται καθ οδόν από Ολλανδία προς τη χώρα προορισμού.

    Έχω απευθυνθεί από τις 24 Απριλίου στο PayPal για full refund, αλλά και εκεί πέρα βρέχει.Κλαίω τα λεφτά μου που έμπλεξα με το GearBest.

  9. Καλησπέρα. Αγόρασα από το Gearbest ένα τηλέφωνο το οποίο έφτασε Ελλάδα μέσω PostNL. Σταμάτησε στο τελωνείο του Ελ.Βενιζέλος ως αγαθό “υψηλής αξίας” και μου είπαν ότι θα φτάσει στο τοπικό Ταχυδρομείο σε 1 περίπου μήνα (!) με τα χαρτιά για πληρωμή. Η αξία του τηλεφώνου είναι 70 ευρώ. Η πρώτη μου ερώτηση είναι αν είναι νόμιμος ο εκτελωνισμός στην Ελλάδα. Δεν υποτίθεται ότι έχει εκτελωνιστεί στην Ολλανδία; Δεν είναι ελεύθερη η μετακίνηση εντός ΕΕ;
    Και μία σημείωση: μη θεωρείτε ασφαλές ακόμα και το Paypal. Στη δική μου περίπτωση δικαίωνε τον πωλητή μέχρι που τους πίεσα να μου δώσουν τα ονόματα των αρμοδίων που πήραν αυτήν την απόφαση. Τότε δικαίωσε εμένα και μου επέτρεψε όλο το ποσό.

    • Επίσης ρωτώ τί να συζητήσω τώρα με το Gearbest: επιστροφή και επαναποστολή ή να προχωρήσω σε ανατελωνισμό με τα χαρτιά αγοράς;
      Είναι το δεύτερο ίδιο τηλέφωνο που παίρνω σε 15 μέρες και εδώ την πάτησα. Το άλλο ήρθε κανονικά.

      • 1) Όχι το πακέτο δεν εκτελωνίζεται στην Ολλανδία, έχει ξεκινήσει απο Κίνα, έχει προορισμό Ελλάδα, και μεταφέρετε με ενδιάμεσο σταθμό την Ολλανδία. Ο εκτελωνισμός γίνεται στη χώρα προορισμού.

        Δεν είναι 100% ασφαλές το Paypal, απλα στη συντριπτική πλειοψηφία, έχοντας τα αποδεικτικά στοιχεία που θα πρέπει να έχεις αν λες αλήθεια(αριθμό παραγγελίας, tracking number κτλ) δικαιώνει τον αγοραστή.

        Δεν νομίζω οτι θα σε σώσει οποιαδήποτε επικοινωνία με το Gearbest. Το μόνο που μπορείς να τους ζητήσεις είναι να αρνηθείς την παραλαβή και να αφήσεις το πακέτο να επιστρέψει, ζητώντας τους να στο ξαναστείλουν, κάτι που οπως μπορεί να σε χρεώσουν για να γίνει, αφου δεν είναι αναγκασμένοι να το κάνουν, ενώ τίποτα δεν σιγουρεύει οτι δε θα περάσει και τη δευτερη φορά τελωνείο. Περίμενε πρώτα την λυπητερή, μήπως σε συμφέρει να το εκτελωνίσεις κανονικά.

  10. Reply
    Γιωργος Παπαδακης 13/05/2017 at 13:58

    καλησπερα. ησχυει οτι τωρα τελευταια ολα τα πακετα περνανε τελωνειο? εχω καθοδον πακετο με nl post και μενω κρητη..να ανησυχω?

    • Κάποια περνάνε κανονικά και κάποια τα σταματούν. Νομίζω θα το δείς στην πορεία.

  11. Καλησπέρα. Επειδή περνάει πρώτη φορά πακέτο μου τελωνέιο, πόσο είναι ο φυσιολογικός χρόνος αναμονής? Μην το στείλουν πίσω και ψάχνομαι.
    Επίσης στα ΕΛΤΑ που ρώτησα μου είπαν ότι 3 ευρώ είναι ο εκτελωνισμός. Το 12 μήπως είναι για μεγαλύτερης αξίας δέματα?

    • 3 ευρώ είναι το κόστος αν μπει τελωνείο και κριθεί ότι δεν είναι αρκετά μεγάλης αξίας για να χρεωθεί Τελωνειακούς δασμούς. Αν αξίζει πάνω από 22 ευρώ (σύμφωνα με τον υπάλληλο) χρεώνεται 12€ συν τον ΦΠΑ

      • Γενικά έχω ακούσει κι έχω διαβάσει τα πάντα. Στα ΕΛΤΑ μου είπαν ότι είναι 3 ευρώ και το ΦΠΑ ξεκινά πάνω από τα 100, αλλού διάβασα ότι 22 μέχρι 150 είναι στην ευχέρεια του τελώνη αν θα βάλει ΦΠΑ. Πρέπει να υπάρχουν συνεχείς τροποποιήσεις.

  12. Reply
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 09/05/2017 at 11:43

    Καλημερα εχω ενα προβλημα με καλαμια ψαρεματος που θελω να παρω απο την Κινα το singapourpost και το NLpost δεν μπορουν να παρουν δεματα υψους μεγαλυτερου των 1,20cm και το δικο μου ειναο 2,00m εχεις αλλη προταση ωστε το τελωνειο να μην ειναι απαγορευτικο;

  13. φιλε ψαχνω αρκετο καιρο πως να φερω ενα smartphone απο κινα και απ’ εδω βοηθας πολυ. θελω να σε ρωτησω ως ειδημονα με το σκεπτικο να μην μπλεξω με τελωνεια καταληγω στη vickmall η οποια εχει στη χωρα μας τις ευρωπαικες αποθηκες της και που οσον αφορα την τιμη στο παρακατω τηλεφωνο δεν φαινεται και τοσο φαρμακειο οσο λες παραπανω αν συνυπολογησει κανεις το βασικο οτι γλυτωνει τελωνεια εχει stable και τα δυο δωρακια tempered glass silicone case αλλα και οτι αφαιρουν τα κινεζικα apps και σου περνουν google play αυτοι και αλλες μικρες διευκολυνσεις οπως θα δεις να ζητουν οι ελληνες αγοραστες στα σχολια που γινονται στη σελιδα που σου παραθετω. ευχαριστω και παλι για τη μεχρι τωρα βοηθεια απ’ την σελιδα σου και περιμενω εναγωνιως να μου δωσεις περεταιρω “φωτιση” και ισως το ok να προχωρησω στην αγορα αυτη. συνεχισε τη συμαντικη δουλεια. να εισαι παντα καλα.
    https://www.vickmall.com/xiaomi-redmi-note-4x-ram-3gb-rom-32gb-4g-lte-smartphone-5-5-inch-fhd-screen-miui-8-snapdragon-625-octa-core-2-0ghz-rom-13-0mp-touch-id-4100mah-battery-silver-gray.html

    • Μια χαρά κατάστημα είναι το Vickmall, απλά συνήθως έχει τσιμπημένες τιμές σε σχέση με τα αλλα. Αν θες να γλιτώσεις τελωνεία και τα λοιπα, φυσικά προτίμησε το. Έχουν και πολύ καλό αφτερ σειλ σαπορτ.

  14. Reply
    Γιαννης 21/04/2017 at 17:26

    Σε ολους καλησπερα και απο μενα και Χριστός Ανέστη!
    Ειπα κι εγω να αγορασω ενα αεροπλανοφ…εεεεεε….κινητο ηθελα να πω….απο Κινα. Μου αρεσε το Blackview 7000pro. Ομολογω πως κατα τυχην επελεξα απλο ταχυδρομειο και ο πρακτορας τους μου ειπε οτι ειναι η NL. Επειδη ομως τη στιγμη της συναλλαγης ειχα ξεχασει τον κωδικο του Paypal……εκανα την πληρωμη με Worldpay….

    Για πες μου φιλτατε (ή οποιος ξερει……) εσυ που εχεις μαυρη ζωνη στα σχετικά…..σε περιπτωση βλαβης-φθορας-μη σωστης λειτουργιας συσκευης……πώς κινουμαι…???
    Ευχαριστω εκ των προτερων.

    • Χρόνια πολλά!

      Σε θέμα σέρβις δεν έχει μεγάλη διαφορά το πώς πληρωσες. Όπως και να πληρώσεις, αν χρειαστείς σέρβις το στέλνεις πίσω Κίνα, οπότε εκεί δεν έχει διαφορά. Αλλά σε καλύπτει το PayPal, όπως στη περίπτωση που η συσκευή έρθει προβληματική, η δεν έρθει καθόλου.

      • Reply
        Γιαννης 21/04/2017 at 22:27

        Κι αν λοιπον προκυψει η απευκταια αυτη περιπτωση, τι θα μπορουσα να κανω….?Στην περιπτωση που ειναι προβληματικη…..ευελπιστω να τυχω σε συνεννοησιμο εμπορο, μα, αν δεν ερθει….?
        Συγνωμη μα κατι θυμηθηκα. Εχω ασφαλισει το δεμα. Αλλαζει κατι αυτη η συνθηκη οσον αφορα την πιθανοτητα ελεγχου τελωνειου ή την μη παραλαβη?

        • Αφού το έχεις ασφαλίσει είσαι καλυμμένος για την περίπτωση που δεν φτάσει ποτέ. Για το τελωνείο δε σε καλύπτει τίποτα, ούτε το PayPal, ούτε η ασφάλεια ούτε τίποτα. Μόνος ξάδελφος τελωνειακός σε σώνει, και για αυτό δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.

        • Γιαννης 21/04/2017 at 22:37

          Μπα…..εναν ξαδερφο ταξιτζη εχω…..χαχαχα!!!!!!!!
          Ευχαριστω θερμα για τον χρονο σου.

  15. γιωργο ηθελα να γραψω αλλα εκ παραδρομής εγραψα αγγελο. Sorry

1 2 3 4 5 8

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Angroid.gr
Logo